ایکس باکس سری X نشت قیمت می تواند بدترین ترس ما را تایید

مایکروسافت به آرامی آشکار تصویر کامل جلوتر از ایکس باکس سری ایکس کنسول انتشار, اما هنوز به نشت بایر در چه مقدا

توسط POSHTIBANNEWS در 27 مرداد 1399

مایکروسافت به آرامی آشکار تصویر کامل جلوتر از ایکس باکس سری ایکس کنسول انتشار, اما هنوز به نشت بایر در چه مقدار از آن هزینه.

شاید با دلیل خوبی هم. اکثر ناظران در حال پیش بینی هزینه های خرده فروشی بالا برای کنسول نسل بعدی هستند. آشکار کردن این قیمت در حال حاضر می تواند واکنش شدید از پارسه در پیش از تاریخ نوامبر در فروش را ببینید.

با این حال، با وجود تلاش مایکروسافت برای نگه داشتن آن را تحت پیچیدن, قیمت در حال حاضر ممکن است در وحشی. و این می تواند خبری باشد که همه ما از آن می ترسیدیم.

صحبت در Kinda خنده دار ایکس بازیگران ، روزنامه نگار بازی ها Alanah Pearce می گوید او یک تصویر از لیست خرده فروشی که تا به حال سری X در کیف پول busting $ 599 (حدود £ 457) فرستاده شده است. او می گوید کسی که نوک فرستاده آرزو داشت به دلایل آشکار ناشناس باقی می ماند، اما اضافه کرد که تصویر همچنین شامل تاریخ نوامبر در فروش.

مرتبط با : بهترین ایکس باکس سری X بازی ها

ما قادر به تایید منبع در زنجیره خرده فروشی بود و یا اینکه آیا تصویر مقاله واقعی بود، و یا شاید یک نگهدارنده با قیمت واقعی هنوز به فاش شده است.

این به این معنی است که برای بازی بریتانیا روشن نیست. برای ایکس باکس یک، مایکروسافت در 499 دلار آغاز شد و که به عنوان £ 429 منعکس شده بود که آن را در سواحل بریتانیا فرود آمد.

با این حال ، سقوط در ارزش استرلینگ در سال های که به دنبال آن به معنی شرکت های فناوری بیشتر در حال حاضر به سادگی تعویض نماد دلار برای نماد استرلینگ و نگه داشتن شماره همان. مایکروسافت واقعا می تواند آماده شدن برای درخواست پارسه برای 600 پوند برای کنسول جدید سری X؟

به احتمال زیاد کمی زمان هنوز تا زمانی که مایکروسافت قیمت را تایید کند، اما در میان شایعات آن را یک برچسب هفده حمل، ما قطعا نمی خواهد که رد کردن.

شما مایل به پرداخت 600 پوند برای ایکس باکس سری X، و یا مایکروسافت درخواست بیش از حد از پارسه وفادار در اینجا؟ به ما @trustedreviews توییتر خبر دهید.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن