Splinter Cell گشت به عنوان یک Netflix سری متحرک – گزارش

یک گزارش جدید از انواع ادعا می کند که یک بازی Splinter Cell سری متحرک در حال توسعه در Netflix بکشد از خالق پشت

توسط POSHTIBANNEWS در 10 مرداد 1399

یک گزارش جدید از انواع ادعا می کند که یک بازی Splinter Cell سری متحرک در حال توسعه در Netflix بکشد از خالق پشت John Wick.

کسانی که امید برای تفرج برای سام فیشر در بازی این عرصه ممکن است انتظار کمی طولانی تر از آن به نظر می رسد Third Echelon است به مراتب بیشتر علاقه مند در مقابله با جهان از پخش تلویزیونی اگر این گزارش حلقه درست.

John Wick co-creator درک Colstad است که متصل به سازگاری برای دوست من پدرو و فقط باعث خواهد شد ظاهرا راس این پروژه به عنوان تهیه کننده اجرایی. هنوز معلوم نیست تا چه حد در طول چیز هستند اما Netflix به اتهام راه اندازی دو فصل متشکل از شانزده قسمت و در مجموع.

فراتر از ساخت ظاهر در Ghost Recon Wildlands و تصادفی, بازی موبایل, بازی Splinter Cell حق رای بوده و سکوت پس از انتشار لیست سیاه در سال 2013. طرفداران شده اند فوق العاده آوازی خود را برای حمایت از عاقبت و یا راه اندازی مجدد اما این آرزوها هستند و در عین حال به طور مسلم در هر ظرفیت توسط یوبی سافت.

مرتبط با: Project Cars 3, پیش نمایش

ایتالیایی صدای بازیگر برای سام فیشر به تازگی ادعا کرد یک مطلب جدید در آثار, اما این شایعات هنوز به خطاب توسط یوبی سافت. این شرکت به احتمال زیاد تا به چیزهای بزرگتر به نگرانی در مورد در حال حاضر با رشته اتهامات تاب آنها را در هفته های اخیر. با هر نوع شانس برخی از تغییرات بزرگ در مجموعه ای به رفت و برگشت یوبی سافت در ماه ها و سال آمده است.

درآمد 4/5 در بررسی ما در اینجا چیزی است که ما فکر Blacklist: "مطمئن طرح نمی, به عنوان جالب است که از دو عامل و یا محکومیت در حالی که برخی از دنباله عمل هستند اما واقعی به دقیقه به دقیقه بازی enthralling است, مارک فن-خشنود بازگشت برای لاستیک مناسب spy." با وجود اینکه این فرانچایز' ناقوس مرگ, لیست سیاه بود و هنوز هم نسبتا صالح تفرج. ما مطمئن شوید که برای به روز رسانی این قطعه اگر نشان رسمی می شود.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن