iOS 14 خواهد شد و به کاربران اجازه شیر بر پشت تلفن خود را به راه اندازی برنامه های

بنابراین اپل پرده برداری از iOS 14. با آخرین به روز رسانی پلت فرم اپل معرفی کرده است یک تن از ویژگی های جدید ا

توسط POSHTIBANNEWS در 4 تیر 1399

بنابراین اپل پرده برداری از iOS 14. با آخرین به روز رسانی پلت فرم اپل معرفی کرده است یک تن از ویژگی های جدید است که آنها demoed در livestream. به طور طبیعی این شرکت نمی خواهد بود قادر به پوشش تمام ویژگی های جدید پس از آن واقعا به عنوان یک شگفتی یاد بگیرند که در واقع وجود دارد بسیاری از تغییرات است که ما می تواند به جلو نگاه به.

تبلیغات

یکی از ویژگی های آن بود که اعلام کرد در واقع می آید در قالب یک "دو شیر" در پشت تلفن به انجام اقدامات. بله به نظر می رسد که با iOS 14 اپل معرفی خواهد شد از ویژگی های که در آن کاربران می توانند شیر دو یا سه برابر شیر در پشت آی فون خود را به انجام دستورات خاص.

برای مثال کاربران قادر خواهد بود به آن را راه اندازی به طوری که زمانی که آنها دو شیر در پشت آی فون را راه اندازی سیری و یا راه اندازی نرم افزار تلفن. آنها همچنین می توانید یک سه گانه به آن ضربه بزنید که در آن ممکن است یک تصویر را بر روی تلفن خود اجرا سیری میانبر و غیره. این در واقع طراحی شده به عنوان ویژگی های قابلیت دسترسی اما ما تصور می کنیم که آنها مفید خواهد بود برای هر کسی که به دنبال چیزهای بیشتری را با دستگاه های خود را.

باید اشاره کرد که در آن زمان تکرار وجود دارد به نظر می رسد به یک بیت از یک تاخیر زمانی که شما دو/سه ضربه بزنید. ما مطمئن هستیم که اگر دلیل است که این ویژگی هنوز به درستی بهینه سازی شده و یا اگر آن را هدف انجام برای جلوگیری از دسترسی کاربران به طور تصادفی انجام دستورات بدون قصد.

در زمینه اپل >تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره iOS, Ios 14 و آی فون. منبع: theverge



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن