سگ های آموزش دیده به خر خر کردن COVID-19 در مردم

آنها می گویند که سگ باید توانایی بو کشیدن سرطان در افراد است. همانطور که شما ممکن است بدانید سگ بسیار مشتاق حس

توسط POSHTIBANNEWS در 2 مرداد 1399
آنها می گویند که سگ باید توانایی بو کشیدن سرطان در افراد است. همانطور که شما ممکن است بدانید سگ بسیار مشتاق حس بویایی پس از اعتقاد به این است که سگ قادر به بوی چیزهای خاصی در مردم است که در حال تولید می شود به دلیل سرطان است. بر اساس این باور به نظر می رسد که بیش از, در اسپانیا, سگ های آموزش دیده به خر خر کردن COVID-19 در مردم است.
تبلیغات

به گفته استاد دانشگاه و دامپزشکی اپیدمیولوژی فرناندو Mardones از دانشگاه کاتولیک شیلی "یک بدن است که قرارداد Covid-19 تولید ترکیبات آلی فرار. یک نمونه گرفته شده از یک فرد در مراحل اولیه عفونت است. یک گاز است که به سمت چپ برای حدود 15 دقیقه در یک فرد زیر بغل. که نمونه ما ذخیره و استفاده کنید برای آموزش سگ ،

که گفت:, آن را باید به ذکر است که در حال حاضر وجود ندارد و شواهد نشان می دهد که سگ ها قادر به تشخیص از coronavirus پس از آن جالب خواهد بود تا ببینید که چگونه موثر این برنامه های آموزشی خواهد بود. در حال حاضر آن است که یک برنامه کوچک با حدود چهار توله سگ در آموزش, اما احتمالا در صورت موفقیت آن را گسترش داد.

سرهنگ خولیو Santelices از شیلی پلیس می افزاید: "یک سگ می تواند تشخیص دهد در یک ساعت می توانید آن را استشمام 250 نفر است. بنابراین هنگامی که ما شروع به افتتاح استادیوم مدارس کسب و کار رستوران آن ضروری خواهد بود که در آن مکان که در حال باز به عنوان ما به دنبال عادی ما هم اکنون می توانید اضافه کردن زیستی ما-ردیاب سگ."

در زمینه پزشکی. بیشتر بخوانید درباره کروناویروس و Covid-19. منبع: سی ان ان



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن