است Spider-Man: Miles Morales برای PS5 مستقل بازی ؟

در طول روز گذشته سونی PS5 آینده از بازی, رویداد, Sony تعجب بسیاری با اعلام Spider-Man: Miles Morales, یک ماجرا

توسط POSHTIBANNEWS در 23 خرداد 1399

در طول روز گذشته سونی PS5 آینده از بازی, رویداد, Sony تعجب بسیاری با اعلام Spider-Man: Miles Morales, یک ماجراجویی جدید شامل شخصیت سرب از محبوب فیلم انیمیشن به عنکبوت-آیه.

در آن زمان آن را به طور کامل روشن کند که آیا این یک نام تجاری جدید بازی مستقل برای سونی PS5 یا گسترش عالی مارول مرد عنکبوتی. مختصر تیزر تریلر نشان داده شده در طول این رویداد را کمی برای ریختن به نور در همه چیز.

با این حال به نظر می رسید وجود دارد برخی از وضوح از سونی اجرایی سیمون Rutter در مصاحبه با تلگراف در صبح روز جمعه. او آن را به نام گسترش و افزایش اصلی است.

"من حدس می زنم شما می توانید تماس بگیرید و آن را گسترش و افزایش به بازی قبلی," او گفت:. "وجود دارد قابل توجه مایلز مورالس جزء – که گسترش عنصر – اما همچنین در این بازی نیز وجود دارد پیشرفت بزرگ را به بازی و بازی های موتور بدیهی است که استقرار برخی از عمده PS5 فن آوری و ویژگی های."

یک منبع همچنین گفته بلومبرگ که این بازی ممکن است کمی بیشتر مانند Uncharted از دست میراث spin-off از یک تمام عیار بازی.

که شده است در تضاد با توسعه Insomniac Games که متعلق به سونی سرگرمی های تعاملی. در یک صدای جیر جیر امروز, استودیو امروز گفت: آن را نشان دهد بیشتر در مورد "مستقل بازی در تاریخ آینده است."

شما می خواهم فکر می کنم توسعه خواهد می دانم که بهترین است ، به طوری که در آن است ؟ متاسفانه هیچ وضوح در حال حاضر و نه هر کس در همان صفحه.

مرتبط با: PS5 مقابل PS5, نسخه دیجیتال,

اشاره آن ممکن است گسترش به جای مستقل بازی در حال حاضر کشیده شده انتقاد در برخی از محافل به خصوص از معاون مقاله تحت عنوان: "مردم همیشه طرف داستان است."

نویسنده گیتا جکسون نوشت: "آنها می خواهند سیاه و بازیکنان به دانستن آنها قدردانی به طوری که آنها را توسعه بازی با مایلز مورالس. اما سیاه و بازیکنان نمی توانید انتظار همان عمق تجربه است که خود را سفید همسالان انجام دهد."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن