iPadOS 'خط' اجازه می دهد تا شما را به نوشتن در هر نقطه بر روی iPad خود را

یکی از امتیاز فروش اپل همراه اپل مداد و لوازم جانبی. با فشار و حساسیت پشتیبانی و رد نخل آن را تبدیل اپل به یک

توسط POSHTIBANNEWS در 3 تیر 1399

یکی از امتیاز فروش اپل همراه اپل مداد و لوازم جانبی. با فشار و حساسیت پشتیبانی و رد نخل آن را تبدیل اپل به یک مشروع یادداشت برداری و نقشه کشی نرم افزار. اما پشتیبانی برای اپل مداد وجود نداشت در بسیاری از برنامه های بومی برای صرفه جویی در تعداد انگشت شماری از جمله یادداشت ها.

تبلیغات

که به زودی تغییر خواهد کرد چرا که در آینده iPadOS 14 روز رسانی اپل معرفی یک ویژگی جدید به نام "خط خطی". با این ویژگی کاربران را قادر به استفاده از اپل مداد و نوشتن تقریبا در هر نقطه بر روی iPad خود را. برای مثال کاربران می توانند در داخل از زمینه های متن به جای تایپ کردن و از آن خواهد شد قادر به تشخیص دست خط و تبدیل آنها به متن دیجیتال.

این به این معنی است که اگر شما در جستجوی چیزی است که فقط با استفاده از اپل مداد و نوشتن هر آنچه شما می خواهید در زمینه جستجو و سپس آن را تبدیل آن به متن دیجیتال و جستجوی وب است. کاربران همچنین می توانند با استفاده از خط خطی از ویژگی های برای اضافه کردن چیزهایی به آنها یادآوری خواهد شد که پس از آن نیز تبدیل به متن دیجیتال.

همچنین به نظر می رسد به اندازه کافی هوشمند که در آن می توانید تشخیص زبان به این معنی است که اگر شما انتخاب زبان انگلیسی به عنوان زبان اصلی شما در iPad اما شما می خواهید برای قرار دادن برخی از شخصیت های چینی شما می توانید انجام دهید که بیش از حد. نیز وجود داشته باشد برای حمایت بیشتر حرکات با استفاده از اپل مداد مانند خاراندن کردن کلمات به حذف آنها هوشمند انتخاب متن نوشته شده, و همچنین شکل به رسمیت شناختن.

در زمینه اپل >قرص. بیشتر بخوانید درباره اپل مداد اپل و iPadOS.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن