سونی اعلام یک دوربین جمع و جور با پایان ماه مه

این روزها به لطف دوربین های بدون آینه پل به اندازه یک دوربین کامپکت و DSLR وجود دارد که نیاز کمتری نسبت به قبل

توسط POSHTIBANNEWS در 16 اردیبهشت 1399

این روزها به لطف دوربین های بدون آینه پل به اندازه یک دوربین کامپکت و DSLR وجود دارد که نیاز کمتری نسبت به قبل برای فشردگی. هنوز هم وجود دارد چند قراردادهایی است که بسیار محبوب مانند سونی RX سری که معمولا توسط vloggers و در تاریکی به عنوان یک جایگزین برای حجیم dslr ها یا گران تر از دوربین های بدون آینه.

تبلیغات

اگر شما علاقه مند به گرفتن دست خود را بر روی جدید سونی جمع و جور می تواند شما را در شانس چون با توجه به یک گزارش از Sony Alpha Rumors آنها ادعا می کنند به شنیده ها از منابع است که می تواند وجود داشته باشد یک جدید سونی دوربین جمع و جور که ممکن است اعلام کرد که نسبت به پایان ماه.

در حال حاضر قبل از اینکه شما بیش از حد هیجان زده در چشم انداز جدید RX دوربین این نشریه ادعا می کند که آنها دریافت یک نکته که این لزوما ممکن است یک جدید RX دوربین. آن می تواند به جای آن چیز دیگری چیزی به طور بالقوه بهتر است. شاید سونی می توان به دنبال نام تجاری جدید تعریف آن سری RX? چه کسی می داند.

در هر صورت, آن را با یک دانه نمک اما سونی فشردگی شده اند بسیار خوبی دریافت کرده اند و اگر شما نمی رغبت ایده سرمایه گذاری مقدار زیادی از پول به لنز و سپس این ممکن است به ارزش چک کردن زمانی که آن را اعلام کرده است.

در زمینه عکس و تصویری >شایعات. بیشتر بخوانید درباره دوربین های کامپکت دیجیتال دوربین های دیجیتال و سونی. منبع: sonyalpharumors



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن