مایکروسافت تعطیل کشش رقیب میکسر و برنامه های حرکت به Facebook بازی

مایکروسافت اعلام کرده است از آن خواهد شد بسته, میکسر جریان آن خدمات که در اصل پیش بینی شده به عنوان یک رقیب به

توسط POSHTIBANNEWS در 4 تیر 1399

مایکروسافت اعلام کرده است از آن خواهد شد بسته, میکسر جریان آن خدمات که در اصل پیش بینی شده به عنوان یک رقیب به حرکت یا کشش ناگهانی و یوتیوب بازی.

ناگهانی اعلام شده دیروز و بر گسترش توسط ایکس باکس رئیس Phil Spencer در یک مقاله توسط آستانه که در آن او برشمرد آینده ای برای مایکروسافت در جریان دید و کاتالوگ سازندگان. به نظر می رسد این خبر یک سورپرایز برای بسیاری از.

"ما شروع بسیار دور پشت در شرایط که در آن میکسر فعال ماهانه بینندگان بودند نسبت به برخی از بازیکنان بزرگ در خارج وجود دارد" توضیح می دهد که فیل اسپنسر.

"من فکر می کنم میکسر جامعه است که واقعا به بهره مندی از گسترده مخاطبان که Facebook دهکدهای از طریق خواص خود را و توانایی برای رسیدن به پارسه در یک راه بدون درز از طریق پلت فرم اجتماعی Facebook کرده است."

خدمات خود را در جولای 22nd, با تمام موجود سازندگان در حال ارائه یک فرصت برای مهاجرت به Facebook بازی و یا پلتفرم های دیگر مانند یوتیوب و یا حرکت یا کشش ناگهانی. بازیکنان بزرگ مانند نینجا و کفن که ارائه شد میلیون ها نفر را به جریان به طور انحصاری بر روی این سرویس در حال حاضر نمایندگی رایگان.

مرتبط با: آینده Xbox One بازی

مایکروسافت امیدوار است تا با استفاده از این مهاجرت بر روی Facebook بازی به عنوان یک فرصت برای گسترش پروژه xCloud ارائه بینندگان یک فرصت برای پرش بلافاصله به یک بازی است که بازی مورد علاقه خود را سازندگان محتوا از طریق بر روی تقاضا جریان اساسا آوردن آنها به ایکس باکس موجود اکوسیستم.

"آن را به عنوان بسیار در مورد بازگشت فروش آن در مورد پیدا کردن یک همکاری بود که بهترین چیز برای جامعه و streamers" اسپنسر گفت. "ما فکر می کنیم این است که آن, و آن را به ما می دهد یک محل عالی برای راه اندازی بیشتر xCloud محتوا و پارسه توانایی بازی از وجود دارد."

"هنگامی که ما فکر می کنم در مورد xCloud و از این فرصت برای باز کردن گیم پلی بازی به صورت 2 میلیارد بازیکنان ما می دانیم که این رفتن بود بسیار مهم است که خدمات ما در پیدا کردن مخاطبان زیادی و Facebook به وضوح به ما می دهد که فرصت می گوید:" اسپنسر.

می تواند به این معنی است که Facebook intergration خواهد بود fundemanetal بخشی از ایکس باکس سری X و یا آن را به سادگی وجود داشته باشد در داخل شبکه های اجتماعی خود را برای به دست آوردن دسترسی به پروژه xCloud از طریق دسکتاپ خود و یا دستگاه های هوشمند? این حرکت از مایکروسافت را افزایش می دهد بسیاری از سوالات و ما کاملا مطمئن کاربران خواهد بود خوشحال با Facebook اقدام به عنوان یک بلوک ساختمان خود را برای کنسول جدید.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن