آیفون 12 گزارش شده که قیمت با شروع از $649

در طول سال اپل به طور پیوسته افزایش قیمت آن اپل به سطح که در آن برخی از مردم شروع به احساس می کنم این کاملا مس

توسط POSHTIBANNEWS در 14 اردیبهشت 1399

در طول سال اپل به طور پیوسته افزایش قیمت آن اپل به سطح که در آن برخی از مردم شروع به احساس می کنم این کاملا مسخره است. اما خبر خوب وجود دارد چرا که با توجه به توییت توسط Jon Prosser از FrontpageTech او ادعا می کند که آیفون 12 می تواند قیمت را تا حدودی مقرون به صرفه.

تبلیغات

توییت ادعا می کند که آیفون 12 می تواند قیمت با شروع از $649. اما گرفتن وجود دارد. توییت نشان می دهد که وجود دارد می تواند چهار, آیفون, 12 مدل راه اندازی این سال و این که مدل پایه لزوما مستقیم جانشین به آی فون 11. به جای آن خواهد شد یک نسخه کوچکتر با 5.4 اینچ صفحه نمایش.

این می تواند دلیل کمی پایین تر قیمت آن 50 دلار ارزان تر از زمان آیفون 11. Prosser را توییت می رود به فاش کردن قیمت های دیگر از اپل که در آن 6.1 اینچی آیفون 12 خواهد بود با قیمت گران تر از سلف خود در $749 (50 دلار افزایش) در حالی که آی فون 12 نرم افزار خواهد شد در قیمت 999 دلار و آیفون 12 Pro Max خواهد بود در قیمت $1,099.

صدای جیر جیر خود را نیز اشاره می کند که 5G خواهد شد از ویژگی های مشترک در سراسر صف بنابراین اگر شما نمی خواهید به پرداخت هزینه بالا به دلار برای آیفون 12 Pro Max سپس $649 خواهد بود که ارزان ترین 5G آی فون شما قادر خواهید بود برای خرید. آن را با یک دانه نمک در حال حاضر, اما Prosser ادعا می کند که این همان منبع است که تا به حال با دقت پیش بینی آی فون SE تاریخ راه اندازی بنابراین شاید برخی از حقیقت وجود دارد به این ادعا.

در زمینه اپل >تلفن های همراه >شایعات. بیشتر بخوانید درباره آیفون.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن