افق صفر سحر مشخصات کامپیوتر: سیستم مورد نیاز چیست؟

روز دیگر ، PS4 یکی دیگر از منحصر به فرد می سازد پرش به کامپیوتر. این بار افق صفر سحر است، و ما با هم قرار داده

توسط POSHTIBANNEWS در 20 مرداد 1399

روز دیگر ، PS4 یکی دیگر از منحصر به فرد می سازد پرش به کامپیوتر. این بار افق صفر سحر است، و ما با هم قرار داده ام مشخصات حداقل، مشخصات توصیه می شود و بررسی های قابل اعتماد'' توصیه دکل خود را برای لذت بردن از بازی.

سه سال پس از انتشار آن، افق صفر سحر است گرفتن اجاره جدید زندگی بر روی کامپیوتر. اگر پورت PS4 اصلی دور بار اول از دست رفته, این فرصت مناسب برای شیرجه رفتن در با گرافیک و عملکرد بهبود یافته برای دیدن آنچه که همه سر و صدا در مورد است.

به علاوه، با افق ممنوعه غرب در راه خود را برای PS5، در حال حاضر شانس خود را به شیرجه رفتن به افسانه سری قبل از عاقبت قطره است. بنابراین بدون تاخیر بیشتر، اجازه دهید بیش از مشخصات افق صفر سحر بر روی کامپیوتر بروید.

مرتبط با : انویدیا آمپر

افق صفر سحر مشخصات کامپیوتر – حداقل الزامات

در حال اجرا افق صفر سحر بر روی کامپیوتر شما نسبتا ساده است, با بازی های چئری تنظیم حداقل تنظیمات مورد نیاز. که گفت : شما 8GB رم تحت هود نیاز دارند ، و همچنین عظیم 100GB ذخیره سازی در دسترس برای دانلود بازی.

خوشبختانه با این حال، پردازنده مورد نیاز و گزینه های پردازنده نسبتا با استانداردهای امروزی تاریخ گذاری شده، بنابراین آنها می تواند در ارزان برداشت. ما لینک ها را در جایی که ممکن است گنجانده شده است به طوری که شما می توانید انتخاب کنید تا کیت شما نیاز دارید به سرعت و بدون سر و صدا. اگر چه ما توصیه می رفتن برای اجزای بهتر اجازه می دهد تا برای عملکرد بهتر و تصاویری.

مرتبط با : بهترین بازی های کامپیوتر

افق صفر سحر مشخصات کامپیوتر – الزامات توصیه می شود

گرفتن چیز ها تا یک سر شست، شما در حال رفتن به یک قابل اندازه 16GB رم نیاز دارید اگر شما در بازی افق صفر سحر راه پورت کامپیوتر خود را به معنای بازی نیاز دارید.

اگر پول نقد برای چلپ چلپ کردن داشته باشید، پس این مشخصات نباید خیلی ترسناک باشد. پس از همه، Nvidia GTX 1060 و AMD Radeon RX 580 هستند دقیقا با نام تجاری قطعات جدید و بنابراین آنها دیگر به عنوان گران به عنوان یک بار بودند. اطمینان حاصل کنید که در مورد عظیم 100GB نصب فراموش نکنید هر چند.

مرتبط با : بهترین کارت های گرافیکی

افق صفر سحر – نظرات مورد اعتماد' توصیه می شود ریگ

همیشه توصیه می شود که شما برای اجزای کمی قوی تر از رسمی "مشخصات توصیه می شود" هدف در هنگام ساخت و یا ارتقاء کامپیوتر خود را برای اجرای یک بازی جدید. این موضوع به خصوص در مورد پردازنده و کارت گرافیک درست است، چرا که به شما می دهد که سردر بیشتری برای بازی با تنظیمات گرافیکی و اطمینان از عملکرد پایدار.

در حالی که بازی های چئریک رایزن 5 1500X توصیه می کند، ما پیشنهاد می کنیم یک گام بیشتر با AMD Ryzen 5 2600. با دو هسته اضافی و افزایش سرعت ساعت بالاتر، بهتر است برای بازی های مدرن و چند وظیفه ای مناسب است. همچنین Ryzen 5 2600 برای قیمت بسیار مناسب ی در دسترس است، که باعث می شود ارتقاء حتی بیشتر از یک بدون مغز.

مرتبط با : AMD Ryzen 4000

ما همچنین GTX 1660 سوپر بیش از GTX 1060 توصیه می شود، به عنوان آن را نه تنها فراهم می کند گرافیک قدرتمند تر، بلکه می تواند در قیمت مقرون به صرفه تر بود. شما می توانید جهش به کارت RTX اگر شما مایل به صرف بیشتر است، اما افق صفر سحر استفاده از ویژگی های RTX مانند ردیابی اشعه و DLSS را نمی کند. با این که گفت، همیشه ارزش آینده اثبات سیستم خود را به طوری که شما لازم نیست برای ارتقاء دوباره در چند سال.

همچنین قابل ذکر است که GTX 1660 Super فقط واقعا قادر به وضوح 1080p است، بنابراین اگر می خواهید پرش به چهار HD یا 4K شما GPU قدرتمند تر نیاز دارید. و آن را از ما بگیرید، افق به نظر می رسد کاملا زرق و برق دار در تنظیمات وضوح بالاتر.

و با افق گرفتن 100GB عظیم بر روی هارد دیسک خود را, ما پیشنهاد شما برای 1TB SSD بروید, اگر چه شما ممکن است ترجیح می دهند برای رفتن حتی بزرگتر اگر شما یک کتابخانه بزرگ از بازی های کامپیوتر.

ما افق صفر سحر بررسی کامپیوتر اگر شما هنوز هم متقاعد نیستید که آیا شما باید ماجراجویی پس از آخرالزمان خرید, و نگه داشتن نظرات قابل اعتماد bookmarked برای آخرین اخبار و بررسی در فن آوری.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن