Samsung Galaxy برابر 2 نشت نقاط به دو ارتقاء

ثبت اختراع ثبت شده توسط سامسونگ می تواند ما را به اوج دزدکی حرکت کردن در برخی از ویژگی های جدید در فروشگاه برا

توسط POSHTIBANNEWS در 6 خرداد 1399

ثبت اختراع ثبت شده توسط سامسونگ می تواند ما را به اوج دزدکی حرکت کردن در برخی از ویژگی های جدید در فروشگاه برای Galaxy برابر 2 – و به نظر می رسد مانند foldable ممکن است گرفتن یک قیمت بریده بریده ،

با توجه به ثبت اختراع عاقبت به بدنام سامسونگ تاشو خواهد بود مقاوم در برابر آب و قابلیت بازنگری شده هشدار از طریق صفحه نمایش. ثبت اختراع ثبت شده توسط سامسونگ در ماه نوامبر و منتشر شده توسط سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO) در روز جمعه.

LetsGoDigital – که برای اولین بار کشف ثبت اختراع شده ارائه از آنچه کهکشان برابر 2 می تواند مانند نگاه کنید اگر سامسونگ بخواهد به دنبال از طریق این ویژگی های جدید است.

تصویر: LetsGoDigital

ما به عنوان خوانده شده بررسی Samsung Galaxy برابر

با وجود اینکه priciest گوشی سامسونگ به تاریخ اصلی Galaxy برابر بود نه ضد آب است. این بود که به علت اتصال حفره های لازم برای تولید لولا تاشو ساز. خوشبختانه به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد برای درمان این زمان در اطراف, قرار دادن تاشو در تاریخ همتراز با دیگر محبوب گوشی های هوشمند در زیر آب.

ثبت اختراع آمده است: "با توجه به تجسم از افشای بخش هایی از دستگاه های الکترونیکی ممکن است در محافظت با استفاده از امن ضد آب ساختار به یک لولا منطقه از دستگاه های الکترونیکی است که در استخدام یک لولا ساختار".

با توجه به LetsGoDigital مقابل صفحه نمایش نیز می تواند از طریق یک تغییر قابل تبدیل از یک دوم کامل صفحه نمایش های باریک و فضا برای اطلاعیه به صدای سنج ایجاد کردن. در حالی که این ممکن است به نظر می رسد مانند یک جمع و جور کردن پس انداز است که سامسونگ را با صفحه نمایش کوچکتر را به طور بالقوه می تواند گوشی های هوشمند ارزان تر است. پس از همه شیفتگی با Galaxy برابر ناشی از این بزرگتر تاشو صفحه نمایش و نه از مقابل صفحه نمایش.

مرتبط: بهترین گوشی

یکی از دلایلی که سامسونگ در تلاش برای تغییر Galaxy برابر واحد بود بدون شک آن £1900 قیمت.... اگر سامسونگ می خواهد افراد بیشتری را به فروشگاه خود foldable آن نیاز به آمده تا با یک قانع کننده تر قیمت. این باریک صفحه نمایش اطلاع رسانی می شود, چگونه آن را برنامه ای برای انجام این کار است.

فقط به خاطر سامسونگ است ثبت این اختراع ثبت شده این بدان معنا نیست که این شرکت به دنبال از طریق با آنها. با این حال به نظر میرسد سامسونگ در نظر دارد که چگونه به کهکشان 2 برابر بیشتر فوتی و فوری معامله نسبت به سلف خود است و ما همه برای آن است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن