تلفن همراه برج در کانادا در حال آتش زدن بیش از 5G تئوری های توطئه

همواره وجود داشته است دیرینه نگرانی در مورد امواج رادیویی که در حال ساطع شده توسط دستگاه های ما به خصوص از ما

توسط POSHTIBANNEWS در 16 اردیبهشت 1399

همواره وجود داشته است دیرینه نگرانی در مورد امواج رادیویی که در حال ساطع شده توسط دستگاه های ما به خصوص از ما تلفن های همراه. اما به نظر می رسد که این نگرانی ها شده اند تقویت شده با راه اندازی 5G که در آن وجود داشته است تئوری های توطئه که ارتباط 5G های مختلف به مسائل مربوط به سلامت.

تبلیغات

به طوری که برخی از مردم در واقع به طور فعال در نظر گرفتن امور به دست خود که در آن با توجه به گزارش یک شهر کوچک در استان کبک کانادا را تجربه کرده است یک حادثه که در آن چندین برج های تلفن همراه تعیین شده است در آتش بیش از اتهامات که 5G است به نحوی مرتبط با COVID-19 بیماری همه گیر.

اما به نظر می رسد که این خاص تلفن همراه برج واقع در Prevost حتی نمی باید 5G قابلیت شروع با معنی که در حمله به این برج حتی حس می شود. به گفته یک سخنگوی این شهر به نظر می رسد که بسیاری از ساکنان این منطقه شده اند صحبت کردن در مورد تئوری های توطئه که مرتبط 5G به این بیماری همه گیر است که احتمالا منجر به برخی از مردم در تلاش برای گرفتن امور به دست خود.

این اولین بار نیست که ما در حال شنیدن در مورد تلفن همراه و برج های در حال حمله. بازگشت در ماه آوریل وجود دارد یک گزارش از نحوه 5G برج بودند که تخریب و آتش در انگلستان بیش مشابه نگرانی های بهداشتی است که بر اساس این تئوری های توطئه است.

در زمینه تلفن های همراه >پزشکی. بیشتر بخوانید درباره 5g ، Coronavirus و Covid-19. منبع: به mobilesyrup



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب