مجارستانی جایزه بزرگ 2020: F1, برنامه, انگلستان بار و چگونه به سازمان دیده بان

چگونه به سازمان دیده بان مجارستانی جایزه بزرگ: پس از دو تعطیلات آخر هفته در اتریش, F1, hotfoots آن به مجارستان

توسط POSHTIBANNEWS در 27 تیر 1399

چگونه به سازمان دیده بان مجارستانی جایزه بزرگ: پس از دو تعطیلات آخر هفته در اتریش, F1, hotfoots آن به مجارستان در دور سوم از مسابقات قهرمانی. دور دوم (یا اشتایر GP) کمتر حادثه بسته بندی شده که اولین و دیدم لوئیس همیلتون درایو به یک پیروزی آسان بسته شدن شکاف به قهرمانی رهبر Valtteri Bottas. Red Bull تمایل به کرایه خوبی در Hungaroring و حداکثر Verstappen خواهد شد به دنبال به پا زدن در بعد سوم زمان گذشته است. با وجود آینده در چهارم, Alex Albon به خوبی خاموش شد به سرعت و ردبول نیاز او را به نگه داشتن مرسدس بنز در انگشتان پای خود است. فراری وحشتناک آخر هفته و نیاز به یک نتیجه مناسب و معقول برای جلوگیری از پوسیدگی. مسابقه نقطه شما می خواهید برای ایجاد خود را تشویق سرعت در اتریش با صورتی مرسدس بنز به دنبال سریع به شایعات جای سباستین Vettel در یک مسابقه نقطه/استون مارتین صندلی برای سال 2020 است.

راهنمای ما توضیح می دهد که چگونه به گرفتن آخر این هفته مجارستانی جایزه بزرگ اقدام از جمله کانال و انگلستان بار برای تمرین مسابقات مقدماتی و البته رویداد اصلی. به علاوه چگونه به زندگی می کنند جریان همه چیز و حفظ اطلاعات خود را امن است.

مجارستانی جایزه بزرگ برنامه

در اینجا مجارستانی GP مسابقه برنامه (تمام زمانها به وقت تهران) در Sky Sports F1:

جمعه, جولای 17

  • 9.30 صبح − خوش آمدید به آخر هفته زنده
  • 10 − مجارستانی GP عمل یکی
  • ساعت 1.45 − مجارستانی GP تمرین دو

چهار شنبه, جولای 18

  • 10.45 am − مجارستانی GP تمرین سه
  • 2.00 pm − مجارستانی GP مقدماتی (همچنین در آسمان ورزش رویداد اصلی)

یکشنبه, جولای 19

  • 12.30 pm − Grand Prix یکشنبه زنده
  • 14:10pm − مجارستانی جایزه بزرگ
  • 20.00 pm – کامل مجارستانی جایزه بزرگ پخش

مجارستانی جایزه بزرگ– کانال تلویزیون زندگی می کنند و جریان جزئیات

اگر شما یک آسمان مشترک, شما می توانید لحن در Sky Sports F1, Sky Sports رویداد اصلی و آسمان یکی است. شما همچنین می توانید تماشا عمل آشکار با استفاده از به آسمان رفتن تلفن همراه برنامه بدون هیچ هزینه اضافی. در اینجا برخی از سریع-لینک به شما کمک کند:

اگر شما لذت بردن از پخش محتوای آنلاین و سپس آن را ضروری است که شما همچنین حفظ اطلاعات خصوصی خود را امن در حالی که گشت و گذار در وب است. آن را از همیشه آسان تر برای هکرها برای نفوذ به شبکه شما و سرقت اطلاعات شخصی خود را اما نه با VPN در دست است. ما چندین آزمایش تونن در اینجا در بررسی مورد اعتماد و دستچین بهترین VPN معاملات که در حال حاضر در دسترس برای راحتی شما.

اگر شما یک آسمان مشتری اما به شدت نمی خواهید به دست این آخر هفته شما می توانید انتخاب کنید تا در حال حاضر تلویزیون ورزشی پاس که شما را به مجموعه ای یا £9.99 (به صورت یک روز عبور), £14.99 (برای یک هفته منتقل می کند). این هفته تصویب بدیهی است که بهترین ارزش برای F1 متعصب به خصوص اگر شما یک برنامه رایگان در هر دو شنبه و پنج شنبه.

در حال حاضر TV Sky Sports هفته پاس

برای گرفتن مقدماتی برجسته در کانال 4 این برنامه شروع می شود در ساعت 6.45 در روز شنبه. برای نکات برجسته از مسابقه روز یکشنبه لحن به کانال در 7pm. شما نیاز به سر به صورت عادی پخش کانال یا 4 سایت مرتبط زیر را برای بر روی تقاضا خدمات:

متناوبا شما می توانید به تماشای این عمل با استفاده از تمام 4 نرم افزار موبایل:

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن