Lamar جکسون است Madden 21 پوشش ستاره های جدید ویژگی های بازی نشان داد

ما هنوز مطمئن نیست که در این سال NFL season شروع خواهد شد اما EA Sports Madden NFL 21 در دسترس خواهد بود در 25

توسط POSHTIBANNEWS در 27 خرداد 1399

ما هنوز مطمئن نیست که در این سال NFL season شروع خواهد شد اما EA Sports Madden NFL 21 در دسترس خواهد بود در 25 اوت.

EA sports تایید کرده است یاد فوتبال آمریکایی سیم راه اندازی خواهد شد بر روی PS4, Xbox One و PC اولین بار قبل از آن می رسد در نسل بعدی کنسول ها پس از راه اندازی. اگر شما خرید یک ایکس باکس سری X و خرید بازی برای Xbox One شما می توانید ارتقاء به صورت رایگان.

کلمه می آید از طریق تازگی ارسال شده رسمی نشان تریلر این سال به قسط آن نیز رونمایی MVP لیگ Lamar جکسون به عنوان پوشش ستاره.

جکسون است Baltimore Ravens کارفرمایی و لذت بردم staggeringly خوب 2019/20 فصل پرتاب برای 36 touchdowns و در حال اجرا در یکی دیگر از 7 به او کمک کرد تا تیم خود را به پلی آف.

شما می توانید 90-دومین تریلر زیر:

اما آنچه در مورد ویژگی های جدید ؟ خوب تریلر نمی دهد بیش از حد دور اما به نظر می رسد مانند وجود دارد می تواند ابزار جدید برای بازیکنان در حال اجرا با فوتبال را قادر خواهد ساخت که آنها را به جهش بیش و رستوران کوچک در اطراف می دوزند مدافعان.

مرتبط: بهترین PS5 بازی آینده در نسل بعدی

این تریلر همچنین وعده جدید تصویب عجله کنترل است که شما را قادر بازیکنان به ضرب و شتم حریف خود را در خط و رسیدن به کارفرمایی. ما در نهایت رفتن به گرفتن برخی از کاربر کنترل جشن مانند Madden, FIFA stablemate.

در اینجا چیزی است که EA است گفت: در نتیجه برای: "به همه در Madden NFL 21 با مکانیک گیم پلی نوآورانه است که ارائه سطح پیشرفته کنترل و الهام بخش خلاقیت در دو طرف توپ. احساس خارج از کنترل با مهارت های جدید چوب توپ-حامل سیستم تسلط بر لبه با تصویب عجله حرکت می کند و تجربه بیشتر باز میشه رئالیسم با مقابله با پیشرفت و بیشتر سرگرم کننده با کاربر-کنترل نو."

Madden همچنان به عنوان یک پول بزرگ عنکبوتی که تار میتند برای EA Sports به عنوان مجموعه' درخواست تجدید نظر و قدرت رسمی حق رای قوی باقی می ماند پس از تقریبا سه دهه است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن