پتانسیل قیمت سونی PS5 نشان داد در آمازون لیست

با سونی رسما رونمایی از PS5, هنوز هم وجود دارد این سوال را از قیمت گذاری. سونی قبلا اشاره کرد که آن را نمی خوا

توسط POSHTIBANNEWS در 28 خرداد 1399

با سونی رسما رونمایی از PS5, هنوز هم وجود دارد این سوال را از قیمت گذاری. سونی قبلا اشاره کرد که آن را نمی خواهد اما چقدر گران تر خواهد بود نسبت به PS4? که واقعا هر کسی حدس می زنم در حال حاضر اما به نظر می رسد که ما در حال حاضر یک ایده از چه مقدار از این کنسول می تواند هزینه.

تبلیغات

این است که به لطف بن Geskin که به اشتراک گذاشته تصویر در توییتر که در آن او تصادفا در سراسر یک مثال برای این کنسول در سایت آمازون فرانسه. با توجه به مثال های PS5 است که در قیمت €499 برای نسخه استاندارد و €399 برای نسخه دیجیتال (که نمی آید با یک درایو نوری). این تقریبا تبدیل به اطراف $565 و 450 دلار بود.

فرض کنید این قیمت ها دقیق هستند و این باعث می شود PS5 گران تر از سلف خود حداقل 150 $و همچنین به طور بالقوه گران تر از ایکس باکس سری X است که برخی از تحلیلگران باور دارند که می تواند با قیمت با شروع از $399. که گفت:, آن را باید به ذکر است که این اولین بار نیست که ما شاهد یک PS5 مثال در آمازون است.

در مثال قبلی در آمازون بود و بعد حذف شد و همچنین اذعان به یک اشتباه بنابراین احتمال وجود دارد که این می تواند اشتباه به عنوان به خوبی. آن را با یک دانه نمک در حال حاضر, اما با PS5 انتظار می رود برای راه اندازی بعد از این سال سونی خواهد بود و احتمالا اعلام قیمت کنسول خود را به زودی.

در زمینه بازی >شایعه. بیشتر بخوانید درباره Ps5 و سونی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب