اپل آمار با طرح دعوی در دادگاه بیش از کارت آیتونز کلاهبرداری

کلاهبرداری مربوط به کارت های هدیه بسیار رایج است. دلیل این است که به جای درخواست قربانیان آنها را به ارسال پول

توسط POSHTIBANNEWS در 31 تیر 1399

کلاهبرداری مربوط به کارت های هدیه بسیار رایج است. دلیل این است که به جای درخواست قربانیان آنها را به ارسال پول به طور مستقیم این scammers گاهی درخواست برای پرداخت در قالب کارت های هدیه. مانند ما گفت: با توجه به مشترک این کلاهبرداری ها شما ممکن است فکر می کنم که شرکت انجام می شود بیشتر به آنها را متوقف کند و یا حداقل کمک به کسانی که قربانی کلاهبرداری است.

تبلیغات

ما هنوز مطمئن شوید که چه سیب روش است وقتی که می آید به کارت آیتونز کلاهبرداری اما به نظر می رسد که برخی از افراد به سادگی با هیجان زده چگونه این شرکت آن دسته و یک کلاس طرح دعوی در دادگاه اقدام شده و در برابر این شرکت ظاهرا انجام نشده زیادی برای کمک به کسانی که طعمه به چنین تاکتیک.

با توجه به طرح دعوی در دادگاه اپل ظاهرا می گوید که قربانیان وجود دارد چیزی است که آنها می توانید هنگامی که پول صرف شده است. این طرح دعوی در دادگاه استدلال می کند که این درست نیست. اپل گفته است برای برگزاری 100 درصد از بودجه برای یک دوره 4 تا 6 هفته بین برنامه های در حال خریداری و پول داده شده به توسعه دهندگان.

این نوع از اعمال مانند سپردن که در آن اپل دارای وجوه به جای پول رفتن به طور مستقیم از خریدار و توسعه است. این به این معنی است که این است که در داخل اپل کنترل به بازپرداخت 100 ٪ از پول صرف شده در کارت هدیه. اپل هنوز برای پاسخ به طرح دعوی در دادگاه اما امیدوارم این تغییر خواهد کرد که چگونه شرکت رویکردها و دسته کارت هدیه کلاهبرداری در آینده است.

در زمینه اپل >عمومی. بیشتر بخوانید درباره iTunes و قانونی است. منبع: 9to5mac



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب