PS4 vs PS5: شما باید آماده برای ارتقا ؟

نسل بعدی کنسول ها است که تقریبا بر ما معنی است که بازیکنان را به زودی مطرح شده بسیار تهدید آمیز سوال – من باید

توسط POSHTIBANNEWS در 18 تیر 1399

نسل بعدی کنسول ها است که تقریبا بر ما معنی است که بازیکنان را به زودی مطرح شده بسیار تهدید آمیز سوال – من باید ارتقا ؟ این سوال می آید در اطراف تمام وقت با نمونه های اخیر در حال انتشار PS4 و Xbox One X. در حال حاضر آن را بازگشت یک بار دیگر با آینده راه اندازی پلی استیشن 5.

پس برای اولین بار راه اندازی شد در سال 2013 PS4 باقی مانده است قابل اعتماد و قابل توجه کنسول از زمان آغاز آن. داده آن را هل دادن هفت سال واقعیت این تجربه مانند The Last of Us Part 2, God of War و افق صفر سحر در حال اجرا حتی در چنین سخت افزاری است که یک دستاورد را در خود دارد. فقط سعی کنید بهترین خود را به چشم پوشی از طرفداران سر و صدا و واقعیت آن را یکی از فیلم های پرفروش دور از راه اندازی به فضا است.

اما پس از آن منتشر شده شما باید ارتقا از PS4 به PS5? اگر شما در حال آماده شدن برای چنین تصمیم گیری ما وارد شده تمام تفاوت های عمده ای در, مشخصات, های, ویژگی ها و بیشتر برای کمک به شما را تا ذهن خود را.

مرتبط با: PS5 در مقابل ایکس باکس سری X

Ratchet and Clank

PS4 vs PS5 بازی – چه کاری می تواند ما انتظار دارند ؟

در حال حاضر آن را کمی غیر منصفانه به مقایسه کل کنسول نسل کاتالوگ بازی با یک پلت فرم است که حتی نمی رتبهدهی نشده است, اما آن را به ارزش توجه به تعداد زیادی از فیلم های پرفروش موجود در PS4 و چگونه بسیاری از آنها باقی مانده قبل از سونی شروع به تغییر تمرکز خود را به PS5.

بر خلاف ایکس باکس سری X سونی تایید کرده است از آن خواهد شد در حال توسعه بازی منحصر به فرد است که تنها در دسترس خواهد بود در PS5 و این روند آغاز خواهد شد با امثال demon's Souls بازسازی, Horizon 2: ممنوع غرب و مارول مرد عنکبوتی: Miles Moralesکه با توجه به رسیدن در راه اندازی.

این نیز مهم است به سازگاری به حساب که اکثریت زیادی از بازی PS4 خواهد کار بر روی کنسول جدید بدون موضوع است. این شامل فیزیکی و دیجیتال و پلی استیشن VR منتشر شده است. هنوز هم وجود دارد چند سوال اطراف این جنبه از کنسول جدید و آنچه که دقیقا ما می توانید انتظار.

PS4 vs PS5 مشخصات – چه تفاوت بزرگ?

ما وارد مشخصات فنی هر دو ماشین زیر بنابراین شما باید یک بتن ایده چگونه آنها را مقایسه کنید. بدیهی است که PS5 است به طور قابل توجهی قوی تر داده می شود آن را اساسا تکامل بعدی سونی کنسول با نام تجاری.

پلی استیشن 5 پلی استیشن 4
CPU 8x Zen 2 هسته در 3.5 GHz (فرکانس متغیر) 8x جگوار هسته در 1.6 GHz
GPU 10.28 TFLOPs, 36 تونی در 2.23 GHz (فرکانس متغیر) 1.84 TFLOPs, 18 تونی در 800 مگاهرتز
GPU معماری سفارشی RDNA 2 سفارشی GCN
حافظه/رابط 16GB GDDR6 / 256-bit 8GB GDDR5 / 254-بیت
پهنای باند حافظه 448 GB/s 176 GB/s
حافظه داخلی سفارشی 825GB SSD 500GB HDD
IO توان 5.5 GB/s (خام) نمونه 8-9 GB/s (فشرده) حدود 50-100MB/s (وابسته به اطلاعات محل بر روی HDD)
ذخیره سازی قابل ارتقا NVMe SSD حافظه تعویض هارد داخلی
ذخیره سازی خارجی USB HDD پشتیبانی USB HDD پشتیبانی
درایو نوری 4K UHD Blu-Ray درایو Blu-Ray درایو

PS4 vs PS5 قیمت – چقدر هر کنسول هزینه ؟

PS4 در حال حاضر قیمت £249.99 که کیف شما یک 500GB کنسول با یک Dualshock 4 controller, میکروفون کوچک و تمام زنگ ها و سوت شما نیاز به راه اندازی.

چند بازی را به شما هزینه اضافی اگر چه اکثر خرده فروشان در حال حاضر ارائه بسته های نرم افزاری است که ارزش به مراتب بهتر از خرید کنسول خود را. قیمت برای مدل های بزرگتر و سخت تر درایوهای همچنین هزینه بیشتر و یا شما می توانید پوسته فوق العاده چند مدل برای PS4 Pro.

سونی هنوز به تایید جزئیات قیمت گذاری برای PS5 اگر چه صنعت خودی به تازگی ریخته برخی از هزینه های بالقوه برای کنسول ها و لوازم جانبی که ما وارد در زیر:

  • PS5 – $499, €499 و £449
  • Dualsense – $59.99, €59.99 و £54.99
  • پالس 3D هدست بی سیم – $159, €179 و £129
  • Dualsense ایستگاه شارژ – $29.99, €29.99 و £24.99

مرتبط: بهترین PS5 بازی

Horizon Forbidden West

PS4 vs PS5 تاریخ انتشار – زمانی که آنها می آیند ؟

PS4 راه اندازی شده در نوامبر 15, 2013 در کنار امثال Resogun, Knack و Killzone: Shadow Fall. بله, آن را راه اندازی مجموعه ای از بازی سمت چپ کمی به دلخواه چیزی که PS5 به نظر می رسد مشتاق به بهبود بخشد. به دنبال آن PS4 طرفدار در نوامبر 10, 2016. آن اساسا اواسط نسل جهش برای سخت افزاری که ممکن است قانون ارتقاء کمی سخت تر را به برخی از.

بسیار شبیه به آن در قیمت گذاری, سونی هنوز برای تایید جزئیات خاص در اطراف PS5 تاریخ انتشار. ما می دانیم آن وارد خواهد شد قبل از پایان این سال نمی شود جای تعجب نیست اگر آن را یک بار دیگر زمین در ماه نوامبر با demon's Souls بازسازی, Assassin's Creed Valhalla و Cyberpunk 2077.

PS4 vs PS5 طراحی – چگونه می توانم به آنها نگاه می کنید ؟

این است که احتمالا بزرگترین تفاوت بین هر دو کنسول با PS5 اقدام به عنوان یک استارک خروج از کنوانسیون های طراحی سونی استفاده کرده است پس از آغاز این قرن است. مشخص رنگ سیاه و سفید طرح از بین رفته است جایگزین با دو تن از مخلوط سیاه و سفید با دومی کاملا مسلط کنسول خود را.

ما به ظهور یک زن و شوهر از تصاویر زیر شما می توانید مقایسه تصاویر برای خودتان. PS4 است باریک مدل از این مدل استاندارد در این لحظه در زمان به عنوان مخالف به راه اندازی نسخه بود که از رده خارج در کنار ورود PS4 Pro در سال 2016.

PS5

آن را صادقانه تعجب آور مختلف چگونه هر دو کنسول از نظر طراحی کلی با PS5 که بسیار بزرگتر از هر دستگاه پلی استیشن در حافظه اخیر است. آن باقی مانده است دیده می شود آن است که آیا بزرگتر از راه اندازی PS3 خواهد بود که یک دستاورد را در خود دارد. با هر نوع شانس ما قادر خواهید بود به آن را ببینید در گوشت قبل از بسیار طولانی است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن