توسط هاله بی نهایت آمدن به PC?

هاله بی نهایت است که مدتها در انتظار نوشته بعدی مایکروسافت به گل سرسبد تیرانداز حق رای دادن با 343 مجموعه به ت

توسط POSHTIBANNEWS در 4 مرداد 1399

هاله بی نهایت است که مدتها در انتظار نوشته بعدی مایکروسافت به گل سرسبد تیرانداز حق رای دادن با 343 مجموعه به تحویل بلند پروازانه جدید تکامل از فرمول با این فصل جدید در Master Chief سفر.

مجموعه به یک لانچ تایتل ایکس باکس سری Xبسیاری از بازیکنان بدانم اگر هاله بی نهایت خواهد بود سنتی کنسول منحصر به فرد و یا در حال گسترش به دیگر سیستم عامل بسیار شبیه به مایکروسافت اخیر خروجی از عناوین منتشر شده. خوب داریم به برخی از خبر خوب برای شما!

توسط هاله بی نهایت آمدن به PC?

بله! هاله بی نهایت در حال حاضر در حال توسعه برای Xbox One, ایکس باکس سری X و ویندوز 10. آن را در دسترس خواهد بود در راه اندازی به عنوان بخشی از ایکس باکس بازی پاس و بازی در هر نقطه و بازیکنان که خرید بر روی کنسول های قدیمی تر نیز خواهد بود قادر به استفاده از Smart تحویل به حمل بیش از همه خود را موجب صرفه جویی در دستاوردها و پیشرفت با هیچ مشکلی در همه.

اخیر ایکس باکس, بازی, ویترین, ویژه 8 دقیقه گیم پلی نسخه ی نمایشی برای بازی Halo بی نهایت نمایشگاه باز آن محیط در کنار برخی از Master Chief را توانایی های جدید قلاب قلاب است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای جمع آوری اشیاء دور حرکت جهان و راه اندازی خود را نسبت به دشمنان است. به نظر می رسد بسیار عالی با وجود چگونه مختصر ما نگاه اجمالی به پایان رسید تا بودن.

مرتبط با: Forza Motorsport

هاله بی نهایت را چند سال پس از حوادث از Halo 5: Guardians زیر Master Chief به عنوان او خود را میبیند مقابله با تبعید و استبدادی رهبر: Atriox. شما ممکن است تشخیص دهند او را به عنوان اصلی دشمن از Halo Wars 2 که خواهد ساخت مرگبار بازگشت بعد از این سال. داستان این است که دقیقا آنچه ما می خواهیم از حق رای دادن. رئیس تعدادشان کمتر outgunned می ایستد و هیچ شانسی برای برنده شدن اما به احتمال زیاد منجر به چالش در پایان.

343 گفته است که هاله بی نهایت خواهد بود که آخرین عنوان جریان اصلی در این سری برای forseeable آینده دیده خواهد شد به عنوان یک پلت فرم برای رفتن به جلو برای داستان جدید, ماموریت و رشد جزء چند نفره. آنها نه به نام آن زندگی می کنند اما آن را قطعا به نظر می رسد ویژگی های بسیاری از نشانه های شما می خواهم انتظار از یک. این یک کنجکاو جهت و ما امیدواریم که آن را می پردازد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن