جایزه بزرگ اتریش 2020: F1, برنامه, انگلستان بار و چگونه به سازمان دیده بان

F1 است. و آن را به درستی به عقب. اولین مسابقه از سال است, استرالیا, اما ردبول حلقه در اتریش خواهد شد که محل بر

توسط POSHTIBANNEWS در 14 تیر 1399

F1 است. و آن را به درستی به عقب. اولین مسابقه از سال است, استرالیا, اما ردبول حلقه در اتریش خواهد شد که محل برگزاری یک هدر برای دریافت فصل تا و در حال اجرا است. تمام تیم ها و رانندگان باید با خیال راحت بازگشت اما بسیار تغییر کرده است پس از به تعویق افتادن مسابقه اول و شروع Coronavirus آنفولانزا. هنوز هم وجود دارد هیچ چیز مانند بازگشت از F1 به عنوان جامعه مناقصه به طلیعه چیزی بودن در یک حس ظاهر ،

راهنمای ما توضیح می دهد که چگونه به گرفتن آخر این هفته جایزه بزرگ اتریش اقدام از جمله کانال و انگلستان بار برای تمرین مسابقات مقدماتی و البته رویداد اصلی. به علاوه چگونه به زندگی می کنند جریان همه چیز و حفظ اطلاعات خود را امن است.

با مسابقه در حال وقوع در اروپا, شما نمی خواهد نیاز به ماندن تا دیر و یا زود بیدار می شوم برای گرفتن عمل است.

جایزه بزرگ اتریش برنامه

در اینجا اتریش GP مسابقه برنامه (تمام زمانها به وقت تهران):

جمعه, جولای 3

  • 9.30 صبح − اتریش GP عمل یکی ساخت
  • 10 − اتریش GP عمل یکی
  • ساعت 1.45 − اتریش GP تمرین دو

چهار شنبه, جولای 4

  • ساعت 10.30 صبح − اتریش GP تمرین سه
  • 1.30 pm − اتریش GP مقدماتی
  • 7:30am می باشد − F1 نشان می دهد

یکشنبه, جولای 5

  • 13.10 pm − Pit lane زنده
  • 14:10pm − جایزه بزرگ اتریش

جایزه بزرگ اتریش– کانال تلویزیون زندگی می کنند و جریان جزئیات

اگر شما یک آسمان مشترک, شما می توانید لحن در Sky Sports F1, Sky Sports رویداد اصلی و آسمان یکی است. شما همچنین می توانید تماشا عمل آشکار با استفاده از به آسمان رفتن تلفن همراه برنامه بدون هیچ هزینه اضافی. در اینجا برخی از سریع-لینک به شما کمک کند:

اگر شما لذت بردن از پخش محتوای آنلاین و سپس آن را ضروری است که شما همچنین حفظ اطلاعات خصوصی خود را امن در حالی که گشت و گذار در وب است. آن را از همیشه آسان تر برای هکرها برای نفوذ به شبکه شما و سرقت اطلاعات شخصی خود را اما نه با VPN در دست است. ما چندین آزمایش تونن در اینجا در بررسی مورد اعتماد و دستچین بهترین VPN معاملات که در حال حاضر در دسترس برای راحتی شما.

اگر شما یک آسمان مشتری اما به شدت نمی خواهید به دست این آخر هفته شما می توانید انتخاب کنید تا در حال حاضر تلویزیون ورزشی پاس که شما را به مجموعه ای یا £9.99 (به صورت یک روز عبور), £14.99 (برای یک هفته منتقل می کند). این هفته تصویب بدیهی است که بهترین ارزش برای F1 متعصب به خصوص اگر شما یک برنامه رایگان در هر دو شنبه و پنج شنبه.

برای گرفتن کانال 4 برجسته از 18.45 ب. ظ روز یکشنبه شما نیاز به سر به صورت عادی پخش کانال یا 4 سایت مرتبط زیر را برای بر روی تقاضا خدمات:

متناوبا شما می توانید به تماشای این عمل با استفاده از تمام 4 نرم افزار موبایل:

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن