T-Mobile به پایان خواهد رسید برای حمایت از غیر VoLTE دستگاه در سال 2021

این روزها 4G LTE تبدیل شده استاندارد در اکثر گوشی های هوشمند وجود دارد. به عنوان یک نتیجه بسیاری از دستگاه های

توسط POSHTIBANNEWS در 4 مرداد 1399
این روزها 4G LTE تبدیل شده استاندارد در اکثر گوشی های هوشمند وجود دارد. به عنوان یک نتیجه بسیاری از دستگاه های در حال چرخش سازگار اما ما تصور وجود دارد که احتمالا هنوز هم تعداد انگشت شماری از مردم خارج وجود دارد که هنوز در حال برگزاری بر روی خود 3G-تنها دستگاه. اگر شما, سپس شما ممکن است بخواهید به نگاهی توجه داشته باشید از این.
تبلیغات

با توجه به یک به بیرون درز سند به دست آمده توسط Android Police به نظر می رسد که T-Mobile خواهد شد پایان دادن به حمایت از غیر VoLTE دستگاه شروع در ژانویه سال 2021. این به این معنی است که اگر شما یک دستگاه است که پشتیبانی نمی کند VoLTE و سپس شما می تواند در مشکل به این معنی است که دستگاه خود را نمی خواهد بود قادر به کار بر روی T-موبایل شبکه.

حامل است پس از صدور بیانیه ای تایید که درست باشد اما اشاره نمی کند اگر ژانویه 2021 مهلت دقیق بود. با توجه به T-Mobile "ما در حال ساخت پیشرفت های بزرگ ساختمان واقعا تحول آفرین در سراسر کشور 5G شبکه. به عنوان بخشی از آن ما خواهد بود کنارگذاشتن برخی از فن آوری های در طول زمان به صورت رایگان تا حتی بیش از ظرفیت برای LTE و 5G. در آماده سازی برای آن و به مشتریان ارائه بهترین تجربه کسانی که فعال کردن خطوط جدید در T-Mobile خواهد شد نیاز به یک چرخش دستگاه قادر است که همه ما ارائه شده برای سال در حال حاضر و نشان دهنده اکثریت قریب به اتفاق از دستگاه های موجود در شبکه است."

AT&T نیز به تازگی اعلام کرد چیزی مشابه اما خود را در مهلت تعیین شده برای سال 2022 بنابراین مشتریان AT&T شبکه را کمی بیشتر زمان به روز رسانی دستگاه های خود را

در زمینه تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره T-Mobile. منبع: androidpolice



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن