این دیزنی به علاوه یا چیزی به عنوان کانال دیزنی axed در انگلستان

کانال دیزنی Disney XD و Disney Junior را در انگلستان این پاییز با تمام محتوای در حال حرکت به دیزنی به همراه سر

توسط POSHTIBANNEWS در 5 تیر 1399

کانال دیزنی Disney XD و Disney Junior را در انگلستان این پاییز با تمام محتوای در حال حرکت به دیزنی به همراه سرگرمی های غول پیکر تایید کرده است.

این حرکت در می آید و پس از دیزنی موفق به رسیدن به موافقت نامه های جدید برای بچه ها کانال با آسمان و رسانه ای در انگلستان با توجه به تجارت انتشار و پخش.

دیزنی سخنگو گفت: "از اکتبر 1st, دیزنی پلاس را تبدیل به خانه منحصر به فرد برای محتوا از کانال دیزنی DisneyXD و Disney Junior در انگلستان است."

این سخنگو افزود که "والت دیزنی شرکت همچنان متعهد به بچه های ما در کانال های کسب و کار" در کشورهای دیگر و می گوید که قصد دارد به "اجرای توزیع توافق برای کانال دیزنی در بسیاری از بازارها که در آن دیزنی+ نیز موجود است."

مرتبط: بهترین های دیزنی به علاوه نشان می دهد تلویزیون و فیلم

با کانال های ترک انگلستان صفحه نمایش در ماه اکتبر دیزنی می گوید که عناوین برنامه ریزی شده بود برای کانال دیزنی و آن شاخه را در حال حاضر به طور مستقیم به دیزنی به علاوه. کسانی که عناوین عبارتند از: Mickey Mouse Clubhouse, فرزندان 3 و فینیاس و Ferb.

این گفته خبرنگار هالیوود: "مستقیم به مصرف کننده که به دست آورد بیش از 54.5 میلیون مشترک در سراسر جهان در هفت ماه را در حال حاضر اکران آخرین فیلم ها و سریال ویژه از سه کانال دیزنی همراه با ارائه غنی و گسترده کاتولوگ بازگشت از کانال دیزنی عناوین در انگلستان"

اینکه آیا یا نه این بود که دیزنی ترجیح نتیجه باقی مانده است دیده می شود. اما آن را حس می کند برای این شرکت به تمرکز بر روی دیزنی به علاوه در حال حاضر به خصوص با توجه به آن ادغام تنگ با آسمان Q.

هفته گذشته از آن پدید آمده این شرکت به نام زمان در مفهوم آزمایش به عنوان آن به نظر می رسد برای افزایش تعداد مشتریان پرداخت می شود. دیزنی به علاوه هزینه £5.99 یک ماه یا £59.99 از یک سال در انگلستان آوردن دسترسی به boatload از بایگانی و محتوای اصلی از جنگ ستارگان, Marvel, Pixar و بیشتر.

دیزنی خواص دیگر مانند Nat Geo و فردا ادامه خواهد داد به هوا در بریتانیا تلویزیون.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب