گوگل می افزاید: اختلال اضطراب خود ارزیابی ابزار برای جستجو

این اضطراب بار برای میلیون ها بی حد و حصر در سراسر جهان و گوگل می خواهد به آن را آسان تر برای کشف اطلاعات مربو

توسط POSHTIBANNEWS در 8 خرداد 1399

این اضطراب بار برای میلیون ها بی حد و حصر در سراسر جهان و گوگل می خواهد به آن را آسان تر برای کشف اطلاعات مربوط به کسانی که به شدت احساسات ناخوشایند.

این شرکت با اضافه کردن یک جدید بالینی-اعتبار پرسشنامه به آن نتیجه جستجو در اضطراب است. این را قادر خواهد ساخت تا کسانی که نگران احزاب برای انجام خود ارزیابی به این که آیا آنها مبتلا به یک اختلال اضطرابی است.

لینک کلی اختلال اضطراب-7 (GAD-7) بررسی خواهد شد و به نظر می رسد در دانش جعبه در کنار علائم و درمان زمانی که مردم جستجو برای اطلاعات در مورد اضطراب.

هفت سوال می پرسد که آیا پاسخ دهندگان دچار ناتوانی "توقف و یا کنترل نگرانی" یا "احساس عصبی و اضطراب یا بر روی لبه" و چگونه اغلب کسانی که احساسات رخ داده است بیش از چند هفته گذشته.

مرتبط: بهترین گوشی سال 2020

یک بار در پرسشنامه که هدف آن آینه سوالات است که می خواسته می شود که توسط یک حرفه ای پزشکی به اتمام است کاربران را دریافت نمره از 0-21. این اطلاع رسانی خواهد شد که آیا آنها باید حداقل به اضطراب شدید علائم.

از اینجا به کاربران ارائه خواهد شد اطلاعات در مورد پیدا کردن تسکین و درمان و منابع بیشتر. وجود توانایی برای تماس با اتحادیه ملی بیماری های روانی و با لینک مستقیم برای تماس با ملی پیشگیری از خودکشی نجات است.

"اضطراب می تواند نشان می دهد تا به عنوان یک طیف گسترده ای از علائم جسمی و روحی و می توانید آن را دهه برای افرادی که اولین تجربه علائم به درمان" گوگل می نویسد: در یک پست وبلاگ در روز پنج شنبه. "با ارائه دسترسی به اطلاعات معتبر و منابع و ابزار برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اضطراب ما امیدواریم که برای توانمند سازی بیشتر مردم به اقدام و به دنبال کمک."

ابزارهای در دسترس در ایالات متحده در حال حاضر, اما گوگل امیدوار است به بررسی های موجود در کشور دیگر در طول زمان است. این شرکت اشاره می کند که 48 میلیون آمریکایی در حال حاضر رنج می برند از اضطراب-اختلالات مربوط. که نمی شود کاهش فعلی ترس بیش از اشتغال و سلامت عزیزان ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب