چگونه خود را به صادرات Facebook, عکس ها و ویدئوها به Google Photos امروز

Facebook تایید کرده است یک ابزار است که کاربران را قادر می سازد تا به راحتی به صادرات تصاویر خود را به Google

توسط POSHTIBANNEWS در 15 خرداد 1399

Facebook تایید کرده است یک ابزار است که کاربران را قادر می سازد تا به راحتی به صادرات تصاویر خود را به Google Photos نورد است برای تمام کاربران.

پس از ورود به ایرلند اواخر سال گذشته و هدف قرار دادن آمریکا و کانادا در ماه گذشته این شرکت در حال حاضر می گوید همه کاربران در سراسر جهان هم اکنون می توانید دسترسی به این ابزار است.

این بخشی از Facebook تعهد به گسترده تر با تکنولوژی صنعت انتقال داده و پروژه را قادر خواهد ساخت Facebook کاربران که شاید تعمق ترک خدمت به حذف حساب های خود را بدون نیاز به صورت دستی ذخیره تمام عکس های خود را اول است.

اگر شما یک عکس های گوگل حساب کاربری که در آن همه از عکس ها و فیلم ها نگهداری می شوند به هر حال این تا حدودی یک بدون ذهن و بسیار خوشحال.

در اینجا چگونه آن را انجام دهید:

1) رفتن شما را Facebook اطلاعات خود را در Facebook تنظیمات
2) گزینه " انتقال یک کپی از خود عکس و یا فیلم ها و کلیک کنید 'نمایش' شروع به انتقال عکس ها و فیلم ها
3) خود را وارد کنید Facebook password
4) انتخاب گوگل عکس از منوی کشویی (Facebook می گوید بیشتر پورتال خواهد بود یکپارچه به زودی)
5) گزینه " تایید انتقال و Google خود را وارد کنید, عکس رمز عبور.

پس از انتقال کامل Facebook شما اعلان ارسال و ایمیل. شما همچنین باید برای انتقال فیلم های خود را و عکس ها به طور جداگانه برای برخی از دلیل.

حرکت همه بخشی از یک توافق بین Facebook, مایکروسافت, گوگل و توییتر به کاربران را قادر به حرکت اطلاعات خود را بین خدمات پس از این عمومی نیست و مدیون به هر یک از آنها. انتقال داده ها پروژه نورد به آرامی چند و تنها سرویس در دسترس Facebook کاربران در حال حاضر گوگل است عکس. که به احتمال زیاد به گسترش به مایکروسافت OneDrive پلت فرم در آینده است.

مرتبط: چگونه برای حذف Facebook account

در یک صدای جیر جیر در پنجشنبه Facebook را Alexandru Voica نوشت: "امروز ما در حال رسیدن به 100% اجرای ما عکس و ویدئو ابزار انتقال است که مردم را قادر می سازد به بندر عکس های خود را به طور مستقیم به Google Photos. با اجرای این ابزار در حال حاضر در دسترس در سراسر جهان به هر کس در Facebook."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب