بخار فروش تابستان می تواند نزدیک تر از ما فکر می کردیم با توجه به نشت

همه علاقهمندان به بازی PC love بخار فروش تابستان – آن را می بیند پلت فرم رها کردن برخی از تخفیف های بزرگ در با

توسط POSHTIBANNEWS در 28 اردیبهشت 1399

همه علاقهمندان به بازی PC love بخار فروش تابستان – آن را می بیند پلت فرم رها کردن برخی از تخفیف های بزرگ در بالا بازی ها. با توجه به نشت آن می تواند فقط در اطراف گوشه.

با توجه به SteamDB توسعه دهنده پاول Djundik آخرین بخار فروش اجرا خواهد شد از 25 ژوئن تا جولای 9, شما با دادن یک پنجره بزرگ به کیسه برخی از معامله. Djundik اخبار شکست در یک صدای جیر جیر با این ادعا که اطلاعات خود را از "منابع چینی".

اگر Djundik راست است (دیگر concurring نشت در حال حاضر نشان می دهد او است) پس این همان تاریخ است که بخار زد فروش سال گذشته است.

مرتبط: بهترین بازی PC سال 2020 – همه عناوین شما نیاز به بازی در بازی خود را ریگ

ما به دنبال به جلو به کیسه برخی از معامله اما هیچ تایید چه بازی خواهد بود با تخفیف فقط رتبهدهی نشده است. پس چه بازی شما باید در نگاه کردن ، در اینجا یک زن و شوهر از رقیب بالا.

اولا ما عاشق stylised, سیاه و سفید, ماجراجویی, بازگشت ابرا Din. در حال حاضر آن را £15.49, اما ما نمی شود شگفت زده به آن را کاهش و حتی بیشتر در فروش. این صعود چهار ستاره از ما مؤلف که گفت: "بازگشت از ابرا Dinn است تلخ اما گفته جامد را ارائه می دهد گوشت برای طرفداران پازل به دندان های خود را به یک شبیه عشق از مدارک و اطلاعات فهرست نویسی که برنده طرفداران پاپ قبلی عنوان مقاله لطفا."

در مرحله دوم یک بازی ما دوست دارم برای دیدن تخفیف است که تمدن 6. آن را تا به حال دو بسته توسعه منتشر شد و پس از آن بیرون آمد و سه سال پیش و به تازگی اعلام کرد علاوه بر این از مرز عبور – ارائه به روز رسانی بیشتر و محتوا. ما دوست دارم برای دیدن یک تخفیف بر اساس بازی. در حال حاضر آن را هنوز £49.99 اما امان که بدون شک جذب جدید-comers و تشویق بیشتر علاقهمندان به رفتن و خرید محتوای توسعه بیش از حد.

عذاب ابدی است یکی دیگر از بازی است که ما می خواهم برای دیدن موجود در فروش. لخته تیرانداز ساخته شده است که امواج (از دیو خون) پس از راه اندازی با سبک منحصر به فرد خود و اتشی عمل است. این £49.99 اما ما امیدوار بخار فروش تابستان می توانید ببینید که برچسب قیمت snipped.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن