هیون بیمه عمر چکیده: آنچه که قبل از گرفتن یک نقل قول

پناهگاه زندگی یکی از نسل جدیدی از بیمه عمر و بازیکنان با هدف ساده کردن زندگی بیمه خرید روند. با هیون زندگی شما

توسط POSHTIBANNEWS در 29 خرداد 1399

پناهگاه زندگی یکی از نسل جدیدی از بیمه عمر و بازیکنان با هدف ساده کردن زندگی بیمه خرید روند. با هیون زندگی شما همه چیز را آنلاین — از گرفتن یک نقل قول به e-امضای اسناد خود را.

در این پناهگاه زندگی بیمه, بررسی ما قصد داریم تا نگاهی به محصول ارائه شده و چه مقدار از آنها هزینه و چه نوع از مباحث شما هنگامی که شما یک مشتری.

در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن در مورد پناهگاه زندگی

خرید بیمه عمر چیزی است که بسیاری از ما می دانیم که ما نیاز به انجام, اما ما فقط نمی توانید در اطراف آن. این تا حدودی به دلیل سنتی بیمه عمر و فرایند نرم افزار است که واقعا دست و پا گیر.

شما استفاده می شود به نشستن با یک عامل — هر دو در خانه و یا بر روی گوشی — و پاسخ به سوالات در مورد سلامت عمومی شما. سپس شما را مجبور به توافق می کنید برای ارسال به یک معاینه پزشکی.

هنگامی که شما دچار طریق شما تا به حال برای چند هفته صبر کنید برای آزمایشگاه نتایج را به عقب می آیند و سیاست نوشته شود.

پناهگاه زندگی دوباره تصور کل ایده از خرید بیمه عمر. در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن قبل از شما دریافت نقل قول:

هیون بیمه عمر چکیده: فهرست مطالب

    1. چه پناهگاه زندگی ارائه می دهد
    2. A. M. بهترین امتیاز
    3. نقل قول آنلاین
    4. مدت زندگی ماشین حساب
    5. پناهگاه حیات Plus

1. چه پناهگاه زندگی ارائه می دهد

پناهگاه حیات است مطمئن شویم که شرکت با تکنولوژی است که با حمایت یک ملت قدیمی ترین بیمه زندگی — MassMutual.

به این ترتیب, آن ارائه می دهد سنتی مدت زندگی بیمه محصولات که نیاز به پزشکی اختصاصی و برش لبه سیاست هایی که نمی شامل یک معاینه پزشکی:

  • هیون بلند مدت
  • هیون اصطلاح ساده
  • حفاظت از حقوق و دستمزد

هیون اصطلاح سنتی پزشکی تحت اصطلاح خط مشی زندگی ارائه می دهد که تا 3 میلیون دلار در پوشش با 10, 15, 20 یا 30 سال مدت طول.

هیون اصطلاح ساده است-پزشکی-آزمون دوره زندگی سیاست با پوشش مقادیر به دلار 500.000 در مدت طول 10, 15, 20 و یا 30 سال. (Simplified سیاست های ممکن است در دسترس در همه کشورها.)

تبلیغات

در نهایت حقوق و دستمزد حفاظت جدید هیچ-پزشکی-آزمون دوره عمر محصول است که به طور انحصاری از طریق شرکت کارفرمایان. این ارائه در طول باز ثبت نام دوره به عنوان یک مکمل به موجود گروه سیاست پوشش.

ما نگاهی عمیق تر در هر یک از این سه محصول بعد از آن در این مقاله است.

2. A. M. بهترین امتیاز

وقتی که می آید به انتخاب یک شرکت بیمه عمر, قدرت و ثبات مالی بسیار مهم است. شما می خواهید تا مطمئن شوید که شرکت شما در حال خرید یک سیاست از خواهد شد در اطراف برای یک مدت زمان طولانی.

چرا که اگر شما می میرند در حالی که سیاست در نیروی شما باید اعتماد به نفس است که شرکت های بیمه خواهد بود از نظر مالی حلال و اطراف به پرداخت خود را ادعا می کنند.

البته هیچ کس نمی تواند به آینده نگاه کنید — اما ما باید بهترین چیز بعدی در A. M. Best: این شرکت رتبه بندی اعتباری است که با تمرکز بر صنعت بیمه. با استفاده از یک سیستم اختصاصی, A. M. بهترین نمرات شرکت های بیمه در یک مقیاس از یک++ به F.

پول متخصص کلارک هوارد دارای یک قانون: خرید بیمه عمر فقط از شرکت هایی که دارای رتبه A++ و+ که دو بالاترین نمرات. حتی یک امتیاز غیر قابل قبول است.

خبر خوب در اینجا این است که پناهگاه زندگی سیاست تحت ماساچوست متقابل بیمه عمر شرکت (MassMutual) یک شرکت است که در حدود 160 سال و یک A++ از A. M. بهترین.

با این نوع از تاریخچه و قدرت مالی این شرط بندی خوبی است که پناهگاه زندگی و MassMutual خواهد بود به پرداخت ادعا می کند شما باید مرگ زودرس می شوند.

به یاد داشته باشید گرفتن درجه A++ است که به عنوان تضمین که یک شرکت ایستاده آزمون زمان به عنوان شما می توانید دریافت کنید.

3. نقل قول آنلاین

هیچ پناهگاه حیات بیمه بررسی خواهد بود کامل بدون قیمت داده!

ما کشیده نمونه سیاست در ژوئن 2020 برای انواع مختلف زندگی ممکن است مشتریان بیمه. در اینجا فرض ما در مورد سه فرضی مشتریان:

تبلیغات

  1. 45 سال مرد در سلامت عالی بدون استفاده از توتون و تنباکو, زندگی در گرجستان و به دنبال $500,000 از پوشش برای 20 سال است.
  2. A 30-year-old female در دمای بهداشت و درمان بدون استفاده از توتون و تنباکو, زندگی در کالیفرنیا و به دنبال $500,000 از پوشش برای 30 سال است.
  3. 25-سال-مرد در سلامت خوب بدون استفاده از توتون و تنباکو در نیوجرسی زندگی و به دنبال $500,000 از پوشش برای 30 سال است.

هیون مدت و پناهگاه ساده نمونه حق بیمه

در حال حاضر نگاهی به نرخ های ما یافت می شود و ببینید که چگونه آنها را به طور بالقوه تغییر بر اساس سطح خود را از بهداشت و درمان:

مشتری متوسط خوب عالی
  • 45-سال-مرد
  • عالی سلامت
  • بدون استفاده از توتون و تنباکو
$106.45 $65.97 $56.07
  • 30 سال پیر زن
  • میانگین سلامت
  • بدون استفاده از توتون و تنباکو
$53.20 $33.91 $27.40
  • 25-سال-مرد
  • سلامتی
  • بدون استفاده از توتون و تنباکو
$65.97 $43.58 $32.81

کسانی که نرخ نمونه اعمال می شود به هر دو هیون مدت یا پناهگاه ساده سیاست های بسته به اینکه آیا یا نه این شرکت احساس شما نیاز به یک دکتر.

و چیز خوب است هنگامی که شما قفل در, حق بیمه, قیمت هرگز تغییر به دلیل این سطح حق تضمین شده.

حقوق و دستمزد حفاظت نمونه Premium

همانطور که قبلا ذکر شد وجود دارد گزینه سوم برای هیچ-پزشکی-آزمون پوشش در دسترس است که از طریق کارفرمایان به نام حقوق و دستمزد حمایت می کند.

حقوق و دستمزد حفاظت 100% no-پزشکی-آزمون بیمه عمر محصول به فروش می رسد از طریق مشارکت کارفرمایان در طول باز ثبت نام به عنوان یک مکمل به موجود خود را گروه سیاست.

سنتی ترین گروه سیاست پرداخت تنها یک یا دو بار در policyholder حقوق و دستمزد در یکجا. اما حقوق و دستمزد حفاظت می پردازد و خود را ذینفع مبلغ برابر با چک های خود را برای حداقل پنج سال و حداکثر تا 15 سال است.

این نیز قابل حمل بهره مند شوند بنابراین شما می توانید آن را با زمان شرکت کارفرما در طول باز ثبت نام و سپس آن را با شما را هنگامی که شما تغییر شغل.

همانطور که برای هزینه های حق بیمه پناهگاه زندگی زیر را ارائه می دهد به عنوان مثال در یک اطلاعیه مطبوعاتی:

"حدود 19 دلار در هر دو هفته چک 35 سال می تواند تضمین فعلی $60,000 حقوق و دستمزد به عزیزان تا 15 سال معادل به ماهانه پرداخت از 5000$در هر ماه."

4. مدت زندگی ماشین حساب

بدانند چقدر زندگی شما نیاز به خرید چیزی است که کنده بسیاری از مردم زمانی که آنها برای خرید یک سیاست است.

تبلیغات

به عنوان یک قاعده کلی کلی, Clark Howard توصیه خرید یک مقدار برابر با 10 برابر حقوق و دستمزد خود را قبل از مالیات است.

اما برای پاسخ به این سوال که چقدر برای خرید است که به طور خاص به خود را وضعیت پناهگاه زندگی ارائه می دهد یک مدت بیمه عمر نیاز به ماشین حساب.

هنگامی که شما با استفاده از این ماشین حساب شما خواسته می شود برای ورودی اطلاعات زیر:

  • جنسیت
  • عصر
  • نیکوتین استفاده کنید
  • وضعیت سلامت
  • دولت محل اقامت
  • درآمد سالانه
  • اندازه خانواده
  • بار بدهی

این ماشین حساب به توصیه یک پوشش مقدار برای یک شماره خاص از سال همراه با برآورد ماهانه نرخ حق بیمه.

Haven Life term life calculator lets you input family size, income and more to suggest a good level of term life insurance coverage.

5. پناهگاه حیات Plus

هنگامی که شما یک مدت زندگی سیاست از پناهگاه شما بیش از بیمه: شما همچنین می توانید یک مجموعه از رایگان اضافی ارائه شده به نام پناهگاه زندگی به علاوه.

پناهگاه زندگی به علاوه یک بیمه سوار است که نشسته است در بالای سیاست های موجود خود را. آن را ارائه می دهد قدرت پردازش این شرکت می گوید به ارزش بیش از $300.

این قدرت پردازش لمس در برنامه ریزی املاک و بر روی تقاضا خدمات بهداشتی و درمانی و اورژانس برنامه ریزی, در میان چیزهای دیگر:

  • خواهد شد از ایجاد اعتماد و خواهد شد (129 دلار ارزش)*
  • بر روی تقاضا برنامه تناسب اندام Aaptiv (99$ارزش)
  • Timeshifter برنامه برای کمک به مبارزه با تاخیر جت ($24.99 ارزش)
  • رایگان برنامه ریزی املاک/آنلاین امن خرک از LifeSite (80 دلار ارزش)
  • 15% تخفیف در هر واحد CVS MinuteClinic خدمات

* ارائه باطل در کارولینای شمالی

این پناهگاه زندگی به علاوه سوار در دسترس نیست در فلوریدا, New York, North Dakota, داکوتای جنوبی و یا واشنگتن.

تبلیغات

فکر نهایی

همانطور که ما نشان داده ایم, در این بررسی, پناهگاه زندگی خودکار فرآیند خرید بیمه عمر. هیچ مدرسه عامل شما باید برای مقابله با در هر مرحله از فرایند. از گرفتن یک نقل قول برای نهایی خود را در پوشش آن را تمام انجام می شود آنلاین از هر گوشی های هوشمند و یا کامپیوتر.

برای روکش کردن, در اینجا برخی از takeaways کلیدی به یاد داشته باشید در مورد پناهگاه زندگی:

  • A++ دارای قدرت مالی
  • بیمه فرآیند خرید آنلاین انجام می شود.
  • هیچ-پزشکی-آزمون سیاست های در دسترس هستند.
  • تنها مبادرت به فروش بیمه عمر
  • حق بیمه در سطح متوسط به شما پرداخت همان مقدار در هر ماه و هرگز از آن بالا می رود

اگر سوالی دارید به عنوان شما در حال رفتن را از طریق ما پناهگاه بیمه عمر, نقد و بررسی شما می توانید برای رسیدن به این شرکت از طریق چت و تلفن و یا ایمیل. پیدا کردن تمام آخرین اطلاعات تماس اینجا.

هنوز مطمئن شوید که شما نیاز به یک سیاست ؟ ما به عنوان خوانده شده قطعه با عنوان چه مدت است, بیمه عمر و من باید آن را خرید ؟ برای آخر کلمه قبل از اینکه شما را تا ذهن خود را.

سپس وقتی که شما آماده برای دریافت, خرید, مطمئن شوید برای بررسی از ما راهنمایی در مورد نحوه خرید بیمه عمر است. این اطلاعات کامل در مورد دقیقا چگونه و در کجا برای مقایسه فروشگاه بنابراین شما می توانید بهترین قیمت!

بیشتر داستان در بیمه Clark.com:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن