ما مستند معترضان در حال گسترش این ویروس اطلاعات گوشی نشان می دهد

Anti-مستند معترضان در آمریکا می تواند گسترش coronavirus با توجه به تازگی منتشر شده همراه دیتا. تلفن همراه محل

توسط POSHTIBANNEWS در 29 اردیبهشت 1399

Anti-مستند معترضان در آمریکا می تواند گسترش coronavirus با توجه به تازگی منتشر شده همراه دیتا.

تلفن همراه محل سکونت اطلاعات ارائه شده به نگهبان توسط گروه مبارزات انتخاباتی کمیته حمایت از مدیکر نشان داده است که بسیاری از اعتراض کنندگان سفر کرده بود صدها مایل برای رسیدن به اعتراض خود. برخی از کشورهای دیگر و یا از پرت و دور افتاده گوشه خود را.

مرتبط با: می توانید یک تمیز کننده بخار کشتن coronavirus? در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن برای جلوگیری از گسترش میکروب ها با لوازم خانگی

واضح نگرانی است که معترضان در حال تجمع با کمی نگرانی اجتماعی فاصله قبل از سفر در سراسر کشور. این امکان وجود دارد آنها را می تواند ویروس را به مناطقی از کشور که قبلا موارد بسیار کمی است.

PA – مارس 15: تظاهرات در خارج از ساختمان کاپیتول ایالت پنسیلوانیا در خصوص ادامه داد: بسته شدن کسب و کار به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. (عکس از علامت Makela/گتی ایماژ)

پس از بدنام مارس 30 اعتراض در میشیگان – که در آن معترضان با هجوم به دولت ساختمان کاپیتول با سلاح گرم – محل داده ها نشان داد که معترضان آمده بودند از هر گوشه ای از کشور از جمله دیترویت و بسیاری از کوچک کنترل از راه دور در شهرهای شمال میشیگان. برخی از دستگاه های نشان داده شده به عبور از مرز دولتی به ایندیانا است.

دکتر راب دیویدسون از کمیته حمایت از مدیکر گفت: نگهبان: "رفتار ما در حال دیدن در تظاهرات حمل در معرض خطر عفونت است. ما می توانید ببینید معترضان در حال رفتن از یک بسیار متمرکز رویداد و پس از آن به طور گسترده ای پراکنده."

مستند شرایط به وضوح راه بسیاری از ما می خواهم به زندگی می کنند اما روزانه مرگ و میر Covid-19 هنوز هم فوق العاده بالا.

نگران کننده ای یافته در محل اطلاعات از این دستگاه های تلفن همراه نشان می دهد که مستند معترضان در آمریکا می تواند به طور فعال قرار دادن زندگی در معرض خطر به منظور ایجاد احساسات خود را شناخته شده است.

مرتبط با: یوتیوب شده است بهترین دوست ما در طول coronavirus مستند

رانچو کوکامونگا کالیفرنیا, ایالات متحده آمریکا – 2020/05/16:
گروهی از معترضان در رانچو کوکامونگا کالیفرنیا گرد هم آمدند تا اعتراض کالیفرنیا اقامت در خانه سفارشات و تماس برای بازگشایی کالیفرنیا اقتصاد است. (عکس از استانتون شارپ/SOPA تصاویر/LightRocket از طریق گتی ایماژ)

متاسفانه anti-مستند اعتراضات به نظر می رسد در ابتلا به. یکی برگزار شد و در لندن هاید پارک بیش از آخر هفته و این امکان وجود دارد که این می تواند همان اثر است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن