اپل نسل بعدی iMac می تواند با پشتیبانی از چهره ID

اپل مک کامپیوتر بدست نسبتا بد, هرزه در طول سال به صورت ورزشی و نه کیفیت پایین جلوی دوربین اما که می تواند تغیی

توسط POSHTIBANNEWS در 29 خرداد 1399

اپل مک کامپیوتر بدست نسبتا بد, هرزه در طول سال به صورت ورزشی و نه کیفیت پایین جلوی دوربین اما که می تواند تغییر کند. با توجه به توییت @blue_kanikama به نظر می رسد که اپل می تواند با ساخت برخی از ارتقاء به وب کم در آینده iMac که همچنین می تواند با حمایت از چهره ID.

تبلیغات

توییت نشان می دهد که ظاهرا Apple macOS شده است و به عنوان پشتیبانی برای چهره ID همراه با نمونهای از چگونه اپل می تواند فشار در صورت شناسایی به ناهنجاری از iMac. برای کسانی که نا آشنا اپل شایع است به آماده شدن برای یک بازخوانی از iMac که نبوده است به روز رسانی برای بیش از یک سال است.

این تجدید ارائه خواهد شد تا بیش از فقط یک تغییر داخلی و همچنین طراحی که در آن می تواند از ویژگی های یکنواخت ناهنجاری شبیه به iPad Pro. در حالی که قرار دادن چهره ID به رایانه های مکینتاش نیست که خیلی کشش ما شنیده نمی, هر چیزی در مورد آن در آینده به iMac حداقل تا زمانی که در حال حاضر, بنابراین ما رنگ شک و تردید است.

اپل شایعه شده بود رونمایی جدید iMacs در WWDC سال 2020 خواهد شد که در حال وقوع در هفته آینده پس از این با یک دانه نمک در حال حاضر و مطمئن شوید برای بررسی با ما در 22 ژوئن برای همه آخرین به روز رسانی اگر وجود دارد هر گونه بود.

در زمینه اپل >کامپیوتر >شایعات. بیشتر بخوانید درباره چهره Id, iMac و امنیتی است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن