همه چیز اعلام کرد در طول امروز ماریو سالگرد نینتندو مستقیم

تعجب سوپر ماریو نینتندو مستقیم در اوایل بعد از ظهر امروز برگزار شد و برجسته تعدادی از اطلاعیه های هیجان انگیز

توسط POSHTIBANNEWS در 13 شهریور 1399

تعجب سوپر ماریو نینتندو مستقیم در اوایل بعد از ظهر امروز برگزار شد و برجسته تعدادی از اطلاعیه های هیجان انگیز اطراف لوله کش قرمز نمادین.

نینتندو جشن سالگرد ماسکو خود را در سبک با اطلاعیه های بی شمار، با برجسته بودن سوپر ماریو 3D همه ستاره ها - بسته نرم افزاری جدید شامل سوپر ماریو 64، آفتاب و کهکشان است که برای نینتندو سوئیچ افزایش یافته است. این تصاویری بهبود یافته ویژگی, کنترل بهتر و حتی یک پخش موسیقی, بنابراین شما می توانید به موسیقی متن هر زمان که دوست دارید گوش دادن.

این مجموعه در ۱۸ سپتامبر راه اندازی خواهد شد، و نسخه فیزیکی نسخه محدودی نیز خواهد داشت. این راه زودتر از ما انتظار می رود، و یک شگفتی دوست داشتنی برای طرفداران گاه به گاه و هاردکور از platformers محبوب، که همه شاهکار در حق خود خواهد بود.

قبلا منحصر به فرد به نینتندو رشته U، سوپر ماریو 3D جهان خواهد شد آمدن به سوئیچ در فوریه 2021. این تصاویری افزایش یافته ویژگی, کنترل و یک سری جدید از سطوح شناخته شده به عنوان خشم Bowser. این یک تجربه چند نفره فوق العاده است، و ما بیشتر chuffed قادر خواهد بود آن را در سوئیچ تجربه.

مرتبط: آینده نینتندو سوئیچ بازی

[محتوای جاسازی شده]

ماریو توالت زنده مدار خانه تجربه واقعیت افزوده جدید راه اندازی این اکتبر است. این عنوان مسابقه بازیکنان قرار دادن تعدادی از نشانه ها بر روی زمین که آنها پس از آن از طریق استفاده از یک ماشین RC است که به طور مستقیم از سوئیچ نینتندو کنترل مسابقه داشته باشد. شما آزاد خواهید بود برای ایجاد دوره های خود را در سراسر محیط های دنیای واقعی، تا زمانی که شما مقدار مناسب از فضا.

همچنین اعلام شد سوپر ماریو Bros 35، رقابتی 2D تجربه platforming که در آن شما در برابر 34 بازیکن دیگر به عنوان شما به سمت خط پایان مسابقه در حالی که اجتناب از تنوع به طور مداوم در حال تغییر از موانع و محیط های رقابت. این چرخش هوشمندانه در زاویه سالگرد است، و به نظر می رسد مناسب برای یک پلت فرم مانند سوئیچ. در نهایت، اگر شما یک عضو نینتندو سوئیچ آنلاین، شما می توانید سوپر ماریو همه ستاره ها برای SNES در حال حاضر برای کاملا رایگان گرفتن.

بر خلاف سایت های دیگر، ما به طور کامل بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم، با استفاده از آزمون های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات. ما هميشه بهت ميگيم چي پيدا ميکنيم . ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید دریافت کنید. به ما بگویید آنچه شما فکر می کنم -- ایمیل ویرایشگر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن