لگو نینتندو NES مجموعه نشت – اما ممکن است بیش از هزینه واقعی کنسول

آه لگو! شما مطمئن هستید که در حال حاضر چگونه به شیر به سیری ناپذیر ما lust برای دوران کودکی احساس غربت نمی کنی

توسط POSHTIBANNEWS در 24 تیر 1399

آه لگو! شما مطمئن هستید که در حال حاضر چگونه به شیر به سیری ناپذیر ما lust برای دوران کودکی احساس غربت نمی کنید ؟ به عنوان اگر همه کسانی که در جنگ ستارگان, بتمن, تعجب, Ghostbusters و بازگشت به آینده مجموعه نیست به اندازه کافی به ایالات متحده ورشکسته و مصرف ما وقت آزاد محترم دانمارکی bricklayers در حال بنا به گزارش ها در آن دوباره.

با توجه به گزارش های متعدد و پس از طعنه های لگو شرکت در حال برنامه ریزی برای راه اندازی یک سیستم سرگرمی نینتندو مجموعه کامل با کنترل بازی و کارتریج های قدیمی CRT تلویزیون با سوپر ماریو وارنر بازی بر روی صفحه نمایش.

کلمه می آید از طریق سایت چینی VJGamer که می گوید: عظیم 2,646 قطعه ای در راه است. VJGamer همچنین دارای برخی ادعا تصاویر رسما مجوز مجموعه ای که شما می توانید در سایت زیر. این pièce de résistance ممکن است میل لنگ در پشت تلویزیون که حرکت می کند یک Yoshi-نصب ماریو در جهات مختلف در اطراف صفحه نمایش. شسته و رفته است.

یک وب سایت آلمانی به نام سنگ پس از جنگ به دنبال گزارشی با استناد به یک 229,99€ برچسب قیمت است که می آید در کمی بیش از £205. که هیچ تکه کوچک از تغییر, اما پس از آن این مجموعه به ندرت ارزان. این سایت همچنین ادعا می کند این مجموعه قرار است در تاریخ 1 اوت فقط چند هفته از هم اکنون.

مرتبط: بهترین تعویض بازی های 2020

سپس به اضافه کردن حتی بیشتر فتنه لگو خود را outed بسیار آشکار تیزر تصویری در یک صدای جیر جیر پس از آن به نظر می رسد که اگر این اتفاق می افتد. همه چیز در نظر گرفته, به نظر می رسد مانند یک زندگی واقعی نسخه از سوپر ماریو ساز و ما در واقع با کمی مبتلا به دوار سر.

لگو در حال حاضر تایید کرد یک دسته از برادران سوپر ماریو مضمون مجموعه در راه هستند, پس از آن شما جالب خواهد بود اگر این شایعه کنسول NES خواهد رسید در کنار آنها. که محدوده در دسترس برای قبل از سفارش در حال حاضر با انتشار آمدن در آگوست 1, است که در همان تاریخ به عنوان شایعه برای امروز NES مجموعه.

که خود را در تمام زمان های مورد علاقه لگو مجموعه ؟ اجازه دهید ما می دانیم @trustedreviews در توییتر.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن