هوش مصنوعی ربات به تازگی به عنوان بازیگر سرب در یک 70 میلیون دلار, علمی تخیلی, فیلم

تصویر های اعتباری – Life Productions, Inc.تبلیغاتبر خلاف انسان ها به طور کلی نمی, نمایش احساسات آنجا که آنها م

توسط POSHTIBANNEWS در 6 تیر 1399

تصویر های اعتباری – Life Productions, Inc.

تبلیغات

بر خلاف انسان ها به طور کلی نمی, نمایش احساسات آنجا که آنها می توانید آنها را احساس نمی. به عنوان مثل شما فکر می کنم که وجود دارد برخی از مشاغل که به سادگی نمی توان جایگزین روبات مانند بازیگری شغل, اما فکر می کنم دوباره. در هالیوود به نظر می رسد که یک هوش مصنوعی ربات شده است بازیگران در نقش سرب در آینده sci-fi تلنگر.

این فیلم خواهد بود حمایت Bondit سرمایه, رسانه, مبارک, ماه, محصولات و ده ده رسانه های جهانی, همه از آنها خواهد شد کمک به 70 میلیون دلار بودجه است که آن را برای تولید این فیلم است که به سادگی با عنوان "b". در حالی که این اولین بار نیست که واقعی ربات شده است بازیگران در یک فیلم, از آن خواهد شد اولین بار است که هوش مصنوعی مبتنی بر ربات شده است بازیگران در نقش سرب است.

این ربات به نام اریکا ایجاد شده توسط دانشمندان ژاپنی Hiroshi Ishiguro و Kohei اگوا که به تدریس ربات چگونه عمل می کنند با استفاده از اصول روش اقدام به آن AI.

به گفته یکی از سازندگان فیلم سام Khoze, "در دیگر روش ها از, بازیگری, بازیگران, شامل زندگی خود را تجربه در نقش. اما اریکا هیچ تجربه های زندگی. او ایجاد شد و از ابتدا برای بازی در نقش. ما تا به حال برای شبیه سازی حرکت او را و احساسات از طریق یک در یکی از جلسات از جمله کنترل سرعت از حرکات و صحبت کردن از طریق احساسات خود و مربیگری توسعه شخصیت و زبان بدن است."

فیلم داستان بر اساس یک دانشمند است که کشف خطرات ناشی از یک برنامه آفريد تا به انسان کامل DNA در حالی که کمک هوش مصنوعی زن او ایجاد شده برای فرار. آن جالب خواهد بود تا ببینید که چگونه این فیلم را کرایه و چگونه قانع کننده اریکا را در نقش. بخش هایی از فیلم به ضرب گلوله کشته شدند در سال 2019 و بقیه از آن است که انتظار می رود را در اروپا در ماه ژوئن 2021.

در زمینه عمومی >روبات. بیشتر بخوانید درباره AI (هوش مصنوعی) سرگرمی و فیلم. منبع: hollywoodreporter



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن