زوم نمی ارائه پایان به پایان رمزگذاری برای کاربران رایگان می خواهد به همکاری با FBI

زوم اذعان کرده است آن است که هیچ برنامه ای برای ارائه پایان به پایان رمزگذاری ویدئو کنفرانس تلفنی به کاربران خ

توسط POSHTIBANNEWS در 14 خرداد 1399

زوم اذعان کرده است آن است که هیچ برنامه ای برای ارائه پایان به پایان رمزگذاری ویدئو کنفرانس تلفنی به کاربران خود سرویس رایگان به دلیل آن را می خواهد به کار با سازمان های اجرای قانون مانند FBI.

در یک شگفت انگیز ورود, زوم مدیر عامل اریک یوان می گوید این تنها برنامه برای ارائه به صنعت استاندارد رمزگذاری تکنولوژی به آن پرداخت و کاربران سازمانی. مدارس خواهد شد که دسترسی به end-to-end امنیت بیش از حد.

یوان گفت: در اخیر درآمد تماس (از طریق آستانه): "کاربران رایگان — برای مطمئن شوید که ما نمی خواهیم به [آنها را] که چون ما همچنین می خواهم به همکاری با FBI با اجرای قانون محلی در مورد برخی از افراد استفاده از زوم برای بد هدف است."

مرتبط: چرا زوم رفتن به پایین

به طور طبیعی کسانی که دیدگاه باعث شده یک مقدار عادلانه از جنجال. نه فقط به خاطر زوم به نظر می رسد به نظر اساسی امنیت چیزی است که باید تنها در اختیار کسانی که مایل به پرداخت برای امتیاز. همچنین به نظر می رسد که زوم است در هیئت مدیره با فروش رایگان کاربران به این مقامات اگر آنها باور دارند که وجود علت ،

این وحی باید به کسانی که با استفاده از زوم برای ملاقات با دوستان و خانواده در طول بیماری همه گیر کوروناویروس مکث قبل از آنها ادامه با استفاده از اسکایپ رقیب یک بار اجتماعی فاصله محدودیت به پایان رسیده است.

پرداخت زوم حساب شروع در $15 هر ماه با یک میزبان از گزینه ها بسته به اینکه چگونه بسیاری از میزبان در هر حساب حداکثر تعداد شرکت کنندگان و ابر ذخیره سازی گزینه های به دنبال مشتری. رایگان به کاربران ارائه توانایی برای میزبان 100 شرکت کنندگان در فضای مجاز: نامحدود one-on-one جلسات و مکان 40 دقیقه محدودیتی در جلسات گروه.

زوم شده و سرند شده با نگرانی های امنیتی پس از آن محبوب شد در اوایل سال 2020 است. شده اند وجود دارد چند بسیار شایع و ناخوشایند Zoombombing موارد که در آن ناخوانده احزاب شده اند قادر به پرش به جلسات – اغلب با صریح عواقب.

در ماه آوریل یک به روز رسانی امنیتی هدف این نگرانی اما end-to-end encryption است که هنوز هم از دست رفته در این لحظه در زمان. مگر اینکه شما آماده به پرداخت هزینه برای آن را همیشه خواهد بود.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن