در اینجا چگونه شما می توانید دریافت OnePlus نورد در آمریکا

زمانی که وان پلاس اعلام کرد آخرین گوشی های هوشمند, وان پلاس, Nord این شرکت اعلام کرد که گوشی باید در ابتدا در

توسط POSHTIBANNEWS در 1 مرداد 1399
زمانی که وان پلاس اعلام کرد آخرین گوشی های هوشمند, وان پلاس, Nord این شرکت اعلام کرد که گوشی باید در ابتدا در دسترس در هند و اروپا است. بنابراین آنچه در مورد کسانی که زندگی در آمریکا و یا آمریکای شمالی بازار ؟ به نظر می رسد عجیب و غریب که این شرکت خواهد بود نادیده گرفتن چنین بزرگ بازار از سمت راست دروازه.
تبلیغات

ما باید برخی از اخبار خوب به دلیل آن به نظر می رسد مانند وان پلاس خواهد بود و آوردن تلفن stateside, اگر چه آن را در قالب یک برنامه بتا. این شرکت اعلام کرده است که آنها خواهد شد راه اندازی یک برنامه بتا برای وان پلاس, Nord که باز خواهد شد به کسانی که زندگی در ایالات متحده و کانادا است.

با توجه به وان پلاس, "در OnePlus ما اختصاص داده شده به آوردن گل سرسبد تجارب به تمام دستگاه های ما. تاریخ ما نشان داده است که تمرکز بر روی فقط چند بازارهای اول و پس از آن در حال گسترش است و به خوبی کار می کرد. در حالی که این گوشی های هوشمند جدید به خط تولید خواهد شد و در ابتدا در دسترس خواهد بود در اروپا و هند و ما به دنبال به جلو به در آوردن گوشی های هوشمند مقرون به صرفه تر به شمال امریکا در آینده است."

این برنامه بتا را تنها به 50 نفر, بله,, 50, و اگر شما علاقه مند شما می توانید در اینجا به پر کردن یک فرم درخواست و عبور از انگشتان دست خود را و امیدوارم که شما را انتخاب کرده اند برای شرکت در این برنامه است.

در زمینه تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره وان پلاس و وان پلاس, Nord. منبع: مرجع تخصصی.وان پلاس



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن