تماس با وظیفه عملیات سیاه: جنگ سرد تایید

اگر شما مشتاقانه منتظر عنوان بعدی Call of Duty بوده اید، پس از آن شما خوشحال خواهید شد که بدانید که Activision

توسط POSHTIBANNEWS در 30 مرداد 1399

اگر شما مشتاقانه منتظر عنوان بعدی Call of Duty بوده اید، پس از آن شما خوشحال خواهید شد که بدانید که Activision تا به حد زیادی تایید کرد که بازی بعدی در حق رای دادن خواهد بود Call of Duty Black Ops: Cold War. این بر اساس یک ویدیو یوتیوب لیست نشده است که آنها بر روی کانال Call of Duty ارسال کرده اند.

تبلیغات

در حالی که هیچ فیلم گیم پلی و یا تریلر سینمایی وجود دارد، تیزر نشانی از بسیاری از اشاره به دوران جنگ سرد کامل با voiceover از KGB واقعی معیوب یوری Bezmenov. پس از آن تریلر تیزر با نام بازی بعدی Call of Duty که تایید می شود به پایان می رسد.

کلمه ای در مورد زمانی که بازی منتشر خواهد شد وجود دارد، اما تاریخ ذکر شده است که 26th اوت است که زمانی که آشکار کامل صورت خواهد شد وجود دارد، بنابراین امیدوارم که ما جزئیات بیشتری در مورد انتشار آن سپس. همچنین مشخص نیست که بازی در کدام پلتفرم ها راه اندازی خواهد شد، به خصوص با کنسول های بعدی که بسیار نزدیک به انتشار.

ممکن است که آن را می تواند در دسترس باشد در هر دو کنسول های موجود مانند PS4 و ایکس باکس یک، و همچنین در کنسول های مانند PS5 و ایکس باکس سری X منتشر شد، اما در هر دو صورت بررسی با ما هفته آینده اگر شما می خواهم جزئیات.

در زمینه بازی. -اطلاعات بیشتر در مورد Activision و Call of Duty.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب