جدید از هدست VR می تواند ما را آماده یک بازیکن رویاهای یک واقعیت

این XRSpace Mova است که یک هدست واقعیت مجازی است که به نظر می رسد مانند آن را مستقیما از آماده یک بازیکن مباها

توسط POSHTIBANNEWS در 6 خرداد 1399

این XRSpace Mova است که یک هدست واقعیت مجازی است که به نظر می رسد مانند آن را مستقیما از آماده یک بازیکن مباهات تعدادی از 'دنیا' امکانات بالقوه در نهایت VR جذاب به توده ها.

بر خلاف بسیاری از دیگر VR هدست های XRSpace Mova نیست و تمرکز بر روی بازی و یا استفاده تجاری – به جای آن زمینهای خود را به عنوان یک "VR پلت فرم اجتماعی" که در آن دوستان و خانواده قطع می تواند در یک فضای مجازی از رفتن به سینما به تماشای مورد علاقه خود را تیم ورزشی در نظر گرفتن بخشی در برخی از یوگا یا حتی بازی های چند دور از پرندگان عصبانی.

نکته مهم این هدست بدون نیاز به یک کامپیوتر با یکپارچه Snapdragon 845 تراشه در حال اجرا نشان می دهد. نیز وجود دارد هیچ خارجی سنسور با داخل کردن تکنولوژی ردیابی قادر به تشخیص سر خود را با حرکات دست و اطمینان شما لازم نیست که به رنج می برند clunky VR کنترل است.

XRSpace همچنین ادعا می کند این خواهد بود که برای اولین بار در جهان 5G موبایل هدست VR بنابراین شما می توانید همچنان به استفاده از آن را از رسیدن به خود روتر Wi-Fi را. با هیچ سیم یا, کنترل, که XRSpace به نظر می رسد به پیشنهاد یکی از بیشترین آزادی VR تجربه نشده است.

مرتبط: بهترین هدست VR

XRSpace Mova تاریخ انتشار – هنگامی که آن را راه اندازی ؟

این XRSpace قرار است به راه اندازی در Q3 سال 2020 در تایوان است.

جدید از هدست VR خواهد شد و سپس نورد به دیگر کشورها با ایالات متحده آمریکا و آلمان بودن ، این معلوم نیست که Mova خواهد رسید در انگلستان با امکان واقعی ما نیاز به صبر کنید تا سال بعد.

XRSpace Mova قیمت چقدر خواهد هدست هزینه ؟

این XRSpace Mova خواهد بود, قیمت £599 در انگلستان و در 599 دلار در آمریکا.

که مسلما شیب دار قیمت ها به ویژه هنگامی که شما در نظر آن را یک صد نشخوار بیش از این ورود-مدل Oculus تلاش هرچند که هنوز هم فروختن به Vive کیهان محدوده.

اما با XRSpace همکاری با پیشرو تکنولوژی و مخابرات برای عرضه جهانی وجود دارد امکان هدست خواهد بود همراه در معاملات مختلف در آینده است.

مرتبط با: Oculus تلاش نقد و بررسی

XRSpace Mova

XRSpace Mova مشخصات – چگونه قدرتمند این هدست ؟

این XRSpace Mova دارای مشخصات قابل توجه و آن را فوق العاده قابل رقابت با Oculus تلاش. هر دو همه-در-یک هدست با خود شامل پردازنده اما XRSpace ادعا Mova 25 درصد قوی تر است. بزرگتر 4600mAh همراه نیز باید امیدوارم در نتیجه عمر باتری طولانی تر.

با وجود اضافی خر خر کردن در این Mova همچنین وزن آن 20 درصد سبک تر از Oculus تلاش است که بسیار خوش آمدید پس از VR هدست می تواند تحت اللفظی درد در گردن پس از استفاده طولانی.

XRSpace Mova Oculus تلاش
قطعنامه 2880 x 1440 2880 × 1600
DPI 702 538
نرخ تجدید 90Hz 72Hz
CPU کوالکام 845 کوالکام 835
رم 6GB 4GB
اتصال Wi-Fi و LTE 5G Wi-Fi
باتری 4600 میلی آمپر ساعت 3648 میلی آمپر ساعت
وزن 470g آن 585g

XRSpace نیز ساخته شده مطمئن شوید که شامل یک طبقه بالا صفحه نمایش – آن را در واقع یک کمی وضوح پایین تر از تلاش اما صفحه نمایش کوچکتر در نتیجه در بیشتر جمع و جور پیکسل برای بهبود وضوح.

نگران احساس بیمار در هنگام استفاده از VR? XRSpace نیز ضربه تا نرخ تجدید بالا به 90Hz که باید یک راه طولانی برای پرداختن به این مسئله است.

XRSpace Mova

XRSpace Mova طراحی – چگونه آن را نگاه می کنید ؟

این XRSpace Mova به نظر می رسد به دنبال بهترین و بیشترین قابل حمل هدست VR نشده است. به نظر می رسد شبیه به یک جفت عینک اسکی و وزن فقط 470g آن را حتی سبک تر از Oculus تلاش.

با وزن بسیار XRSpace قادر به استفاده از یک نوار چسب بند برای نگه داشتن هدست امن بر روی صورت خود. ما طرفداران بزرگ از این ایده و داشتن تسمه های متعدد می توانید پرش به VR یک faff.

ما متوجه شده ایم حداقل دو رنگ های مختلف تا کنون (قرمز و سفید) و انتظار و حتی بیشتر به رونمایی شود در یک نقطه بعد از آن. این ممکن است به نظر می رسد مانند یک عامل اما با داشتن طیف وسیعی از رنگ ها نه تنها بهبود می بخشد و به نظر می رسد اما همچنین فراهم می کند یک شخصی را لمس کنید.

مرتبط با: Vive کیهان نخبگان نقد و بررسی

XRSpace Mova

XRSpace Mova امکانات – خوش آمدید به Manova

بنابراین اگر XRspace Mova نیست هدف ساخته شده برای بازی چه می تواند شما را در واقع با آن انجام دهید ؟ این هدست ساخته شده است به طور خاص برای تعاملات اجتماعی با یک دنیای مجازی به نام تحليل واريانس چند متغيره اقدام به عنوان مرکز اصلی.

تحليل واريانس چند متغيره طراحی شده است برای شبیه سازی یک شهر است. شما باید خود را در فضای خصوصی در حالی که وجود خواهد داشت بسیاری از فضاهای عمومی به کاوش بیش از حد از جمله مرکز شهر پارک های سرگرم کننده, ساحل, شب باشگاه و سینما.

XRSpace پیشنهاد شما قادر خواهید بود به تماشای فیلم خود را با دوستان و خانواده در Manova. وقتی پرسیده شد که اگر آنها را یکپارچه سازی امثال Netflix و آمازون نخست تصویری به پلت فرم XRSpace گفت: این همه بستگی به مشارکت این شرکت در اعتصاب در هر محلی منطقه اما به نظر می رسد بسیار امکان.

نیز وجود خواهد داشت یک استادیوم ورزشی است که می تواند نشان می دهد در زندگی واقعی بازی ورزشی. این بستگی به مشارکت است که XRSpace است که قادر به ایجاد بنابراین انتظار نداریم که به لیگ برتر می شود ساخته شده است در دسترس در هر زمان به زودی – اگر چه تصور کنید که چگونه باور نکردنی است که خواهد بود.

XRSpace Mova

یک چیز XRSpace تایید نشده بود که وجود دارد خواهد بود طیف وسیعی از شیوه زندگی سالم فعالیت هایی است که کاربران می توانند درگیر از جمله یوگا و مدیتیشن و VR پیاده روی. حتی پیشنهاد شما قادر خواهید بود به ضربه توپ اگر چه شما نیاز به خرید انتقالها برای پای خود را برای آن.

این XRSpace Mova همچنین می تواند برای استفاده های آموزشی و سخنرانی ها و جلسات کسب و کار با chalkboards و ارائه یکپارچه مجازی اتاق ملاقات. با مستند اقدامات هنوز در محل در سراسر جهان چنین ویژگی می تواند در مفید آمده است در حال حاضر.

XRSpace نیز بر اهمیت آن, آواتار, طرح با ویژگی های واقع گرایانه به کمک به شما در ایجاد شخصیت است که نگاه درست مثل شما. این آواتار را به طور کامل متحرک بدن اجازه می دهد تا شما را به ظاهرا لرزش دست و پنج بالا خود را با دوستان, و یا حتی داده و آنها را دور از کف زدن.

XRSpace Mova

XRSpace Mova بازی – چه می تواند شما بازی ؟

در حالی که XRSpace prioritises فعالیت های اجتماعی بالاتر از همه چیز آن روشن خواهد شد وجود چند بازی ساخته شده در دسترس بیش از حد.

خوک-از بین بردن پرندگان مینی گلف ماجراجویی Cloudlands 2 و ساقه-em-A-10 VR در حال حاضر شده است به طعنه با بسیاری از انتظار می رود به دنبال دارد. از آنجا که Mova بسته قدرت و حتی بیشتر از این تلاش من می توانم آن را های بسیاری از عناوین مشابه.

که گفت: عدم کنترل لازم محدود کردن پورت تا حدودی. بازی های محبوب مانند لوسیون VR و ضرب و شتم صابر خواهد نیاز به یک به روز رسانی قابل توجهی در صورتی که تا کنون زمین در Mova و پشتیبانی دست, ردیابی, ورودی, اما آن را خارج از قلمرو امکان است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب