ارزان تر Galaxy برابر 'آرشیو' نمی رسند در این سال – گزارش

اگر شما دوست game, نگاه, کهکشان, برابر, اما متنفر متورم برچسب قیمت شما احتمالا تا به حال یک چشم بر شایعه Galax

توسط POSHTIBANNEWS در 9 تیر 1399

اگر شما دوست game, نگاه, کهکشان, برابر, اما متنفر متورم برچسب قیمت شما احتمالا تا به حال یک چشم بر شایعه Galaxy برابر Lite.

خبر خوب این است که آن هنوز در دستور کار, با توجه به یک گزارش از کره هرالد. خبر بد این است که آن را ممکن می رسند تا سال آینده.

در طول تاریخ قابل اعتماد مقاله گزارش کهکشان برابر 2 و Galaxy Z تلنگر 5G هنوز هم می رسند در کنار Galaxy Note 20 سری در ماه اوت برابر Lite در حال حاضر میله میله برای 2021.

امروز گزارش (از طریق Android Police) که به نظر می رسد تولید شده توسط Yonhap news agency, می گوید: "مقرون به صرفه تاشو گوشی" راه اندازی خواهد شد در سال آینده. شاید ما را ببینید آن را در کنار Galaxy S30 محدوده اطراف ماه فوریه ؟

مرتبط: بهترین گوشی سال 2020

اولین rumblings از یک کهکشان برابر Lite وارد شده در مارس حسن نیت ارائه میدهد از XDA توسعه دهندگان نویسنده حداکثر Winebach آورده است که کلمه از یک دستگاه در حال اجرا Snapdragon 865 پردازنده آلومینیوم و شیشه ای ساخت و ساز و 4G LTE اتصال داده است. این امر می تواند ترکیبی از "مجهز به ترکیبی از 2018/2019 قطعات" این نکته در ابتدا گفت.

Weinbach گفت: این گوشی در دسترس خواهد بود در سطح بین المللی با قیمت با شروع از $1,099 (حدود £900) است که به طور قابل توجهی ارزان تر از £1,900 برچسب قیمت است که همراه اصلی است.

Wineback آیا کمیت نظرات خود را گفت: "من همچنین می خواهم بگویم این است که بیشتر شایعه از نشت. من اعتقاد دارم که آن را واقعی است اما من می خواهم هنوز هم می گویند شایعه."

سامسونگ به نظر می رسد به رفتن سرعت کامل پیش رو با گوشی تاشو فرم فاکتور با وجود برخی از مشکلات دندان درآوردن با Galaxy برابر گوشی از نظر طراحی و دوام. قیمت را به پایین می آیند برای این گوشی به یک شات در جریان اصلی موفقیت اما امیدوارم spec تجارت کردن نیست بیش از حد خود را به کسانی که به دنبال یک برش لبه های گوشی های هوشمند در حالی که ماندن در آخرین روند.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن