تحلیلگران ادعا می کنند iPhone 12 راه اندازی در مسیر برگشت برای سپتامبر

با توجه به شایعات مختلف آن پیشنهاد شده است که اپل آیفون آینده 12 راه اندازی می تواند با تاخیر یا اکتبر یا نوام

توسط POSHTIBANNEWS در 6 تیر 1399
با توجه به شایعات مختلف آن پیشنهاد شده است که اپل آیفون آینده 12 راه اندازی می تواند با تاخیر یا اکتبر یا نوامبر. با توجه به تحلیلگران در Wedbush آنها بر این باورند که همه چیز در حال حاضر در مسیر و که اپل طرح برای راه اندازی در سپتامبر امکان پذیر است.
تبلیغات

تحلیل گران ادعا می کنند که این با توجه به زنجیره تامین اپل ساخته شده است "چشمگیر" گام در ramping تا خود قابلیت تولید. "زنجیره تامین از برگشت به عادی جلوتر از انتظارات چشمگیر بوده است و در حال حاضر در نهایت قرار می دهد Cook & Co. پشت در صندلی رانندگان برای راه اندازی این 5G در چرخه معمولی آن اواسط تا اواخر سپتامبر بازه زمانی."

برای کسانی که آشنا نیستند آیفون 12 در ابتدا گزارش شده بود و با تاخیر برای اکتبر یا نوامبر برای انواع دلایل وجود آن که عمدتا با این بیماری همه گیر کوروناویروس. با توجه به همه گیر آن مجبور است کارخانه ها در سراسر جهان به طور موقت به حالت تعلیق عملیات خود را. این نیز منجر به کشورهای جلوگیری مردم از سفر خارج از کشور که در آن گزارش ادعا مانع اپل مهندسین از رفتن به مکان هایی مانند چین برای تست دستگاه.

نیز وجود دارد برخی از نگرانی های اقتصادی که در آن همه گیر قرار داده است بسیاری از مردم از کار و کسب و کار مجبور به خاموش کردن و پس از آن پیشنهاد شد که اپل بود تاخیر در راه اندازی به اقتصاد برخی از زمان به بهبود می یابند. در هر صورت ما نمی خواهد برای مطمئن دانند تا زمانی که اپل در واقع اعلام یک تاریخ پرتاب, پس از آن را با یک دانه نمک ،

در زمینه اپل >تلفن های همراه >شایعات. بیشتر بخوانید درباره آی فون و آی فون 12. منبع: 9to5mac



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن