TicWatch C2+ ارائه می دهد دو رم نگه می دارد اما باستان پردازنده

Mobvoi است با آن آخرین Google Wear سیستم عامل-صفحه تناسب اندام تماشا TicWatch C2+ است که متوسط ارتقا در سال 20

توسط POSHTIBANNEWS در 3 تیر 1399

Mobvoi است با آن آخرین Google Wear سیستم عامل-صفحه تناسب اندام تماشا TicWatch C2+ است که متوسط ارتقا در سال 2018 را TicWatch C2.

به روز شده ساعت هوشمند همراه با 1GB RAM – دو برابر اصلی حافظه – که در آن شرکت می گوید اطمینان از نرم و صاف و پاسخگو تر تجربه به خصوص در هنگام باز کردن برنامه ها و برخورد با اطلاعیه ها.

£189.99 TicWatch C2+ در دسترس است برای خرید امروز (عقیق پلاتین گل رز طلا) و کشتی با هر دو سیلیکون سیاه و سفید و بند چرم.

Mobvoi بسته در یک مقدار مناسب و معقول از تکنولوژی برای قیمت اما برخی ممکن است نا امید شرکت نکرده انتخاب برای به روز رسانی از باستان Qualcomm Snapdragon پوشیدن 2100 به پوشیدن 3100.

اما, وجود دارد, 1.3 اینچ 360×360 صفحه نمایش با یک AMOLED, صفحه نمایش لمسی پشتیبانی از گوگل پرداخت و توانایی جفت شدن با iOS و دستگاه های آندروید. اتصال همراه با بلوتوث 4.1 و Wi-Fi b/g/n.

درست مانند سلف خود وجود دارد IP68 ضد آب پشتیبانی از یک باتری 400mAh ساخته شده در GPS و ضربان قلب سنسور همراه با یک شتاب سنج و ژیروسکوپ برای همه, تناسب اندام خود را پیگیری نیاز دارد.

به روز رسانی betters نیز دارای سازمان دیده بان به دست آورده از احتمال پنج شروع می شود در بررسی ما حدود 18 ماه پیش.

مرتبط: بهترین ساعت هوشمند سال 2020

ما منتقد گفت: "C2 "ازدواج سادگی از آن TicWatch E S و سری با برخی از ویژگی های پیشرفته تر بر روی TicWatch Pro و همه در یک طراحی و در یک نقطه قیمت است که هر دو ارائه درخواست تجدید نظر گسترده.

"آن را نمی ممکن است به رخ کشیدن گونه زواید و اجرای آن است inoffensive به نقطه فراموش شدنی اما اگر شما می خواهید یک ساعت هوشمند است که تحت پوشش تمام اصول و شیک بسته TicWatch C2 به نظر می رسد مانند ارزشمند انتخاب است."

ما منتقد همچنین با اشاره او به دنبال به جلو به یک پیگیری تاب Snapdragon پوشیدن 31000 SoC. متاسفانه هنوز هم از دست رفته حتی پس از این همه زمان.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن