چگونه به هدیه بازی در بخار

مردم صرف زمان بیشتر و بیشتر در خانه است که ترک بیشتر با یک مورد شدید از خستگی. به همین دلیل است که شده است وجو

توسط POSHTIBANNEWS در 22 اردیبهشت 1399

مردم صرف زمان بیشتر و بیشتر در خانه است که ترک بیشتر با یک مورد شدید از خستگی. به همین دلیل است که شده است وجود دارد هرگز یک زمان بهتر به یاد بگیرند که چگونه به هدیه بازی در بخار و نشان دادن کسی که شما مراقبت.

اما پس از آن وجود دارد یک سوال روی حیله و تزویر:

چگونه می توانم به شما هدیه یک بازی در بخار?

برای هدیه یک بازی در Steam شما با کلیک بر روی "خرید برای دوست" به جای "خرید برای خودم گزینه در پرداخت کنید.

اگر شما با داشتن مشکل کمی هنوز در زیر بیشتر در عمق step-by-step breakdown of روند.

  • انتخاب بازی شما می خواهید برای خرید و رفتن به پرداخت.
  • از آنجا شما خواهید دید که یک گزینه مفید به "هدیه ای برای یک دوست" به جای خرید آن را برای خودتان.
  • در پنجره بعدی فقط تیک بخار دوستان شما می خواهید به ارسال آن به, و یا ایمیل خود را وارد کنید آدرس.
  • از آنجا هنگامی که شما پاک کردن پرداخت نهایی پنجره بازی به نظر می رسد باید در کتابخانه بخار خود را.

اگر شما دور از کامپیوتر شما همچنین می توانید با استفاده از بخار موبایل برنامه به هدیه بازی ها. این روند دقیقا همان است که آن را بر روی کامپیوتر.

اگر شما یک گیمر هاردکور و نمی دانم آنچه به شما خوش شانس giftee پس نگران نباشید بررسی مورد اعتماد شما پوشش داده شده با آن بهترین بازی های کامپیوتر, راهنمای. در آن شما ببینید ما انتخاب از بهترین بازی PC ما بررسی کرده ایم, این شامل همه چیز از سخت سرکش مانند بورس های گاه به گاه بازی پازل است که مطمئن شوید که برای سرگرم تمام خانواده.

اگر شما بعد از چیزی کمی بیشتر خاص ما همچنین راهنماهای جزئیات بهترین FPS اکشن, بهترین بازی ها, بازی استراتژی, بهترین آر پی جی و بهترین بازی های مبارزه. مطمئن شوید که آنها را بررسی کنید اگر شما می دانید که نوع خود را دوست و یا اعضای خانواده ترجیح میدهد.

اگر شما نمی توانید هر چیزی را بر روی بخار, شما همچنین باید بررسی کنید یکی از رقابت PC, فروشگاه بازی. حماسه فروشگاه کاتالوگ انحصاری و به عنوان یک جایزه اضافه شده همچنین به دو بازی رایگان در هر ماه.

اگر شما واقعا در حال متوقف کرد که در مورد بازی به هدیه شما همچنین ممکن است بخواهید به در نظر گرفتن ارسال یک ایکس باکس بازی پاس به جای. این یک سرویس اشتراک از مایکروسافت است که کمک های مالی دسترسی کاربران به متنوع کتابخانه از بازی ها از جمله بازی فوق العاده سرگرم کننده چرخ دنده های جدید تاکتیک ها و swashbuckling ماجراجویی چند نفره دریای دزد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن