آی فون جدید 12 سرمه مفهوم عکس نگاه خیره کننده

تصویر های اعتباری – Svetappleتبلیغاتسال گذشته زمانی که اپل راه اندازی آی فون 11, آنها معرفی آن را در پایان. ام

توسط POSHTIBANNEWS در 27 خرداد 1399

تصویر های اعتباری – Svetapple

تبلیغات

سال گذشته زمانی که اپل راه اندازی آی فون 11, آنها معرفی آن را در پایان. اما ما در حال شنیدن شایعاتی که در این سال اپل ممکن است در واقع خندق سبز و آبی نیروی دریایی به پایان برسد. چگونه آن را مانند نگاه ؟ که واقعا هر کسی حدس می زنم در حال حاضر, اما به لطف ارائه توسط Svetapple ما ممکن است یک ایده است.

توجه داشته باشید که این مفهوم ارائه این معنی است که این صرفا یک تصور از چه تلفن می تواند شبیه به آنچه که در آن واقع خواهد شد مانند نگاه, اما آن است که هنوز به اندازه کافی خوب برای ما برای به دست آوردن یک ایده از آنچه انتظار می رود. این کدها نیز نشان می دهد جدید اتهام طراحی آیفون 12 که در آن به ورزش یک نگاه شبیه به iPad Pro اپل از سال گذشته مانند آی فون 4 و آی فون 4S.

در واقع این اولین بار نیست که ما شاهد ارائه آیفون 12 در نیروی دریایی آبی به پایان برسد. ما تا به حال دیده می شود برخی از ماه گذشته که نگاه به همان اندازه خیره کننده. در حال حاضر وجود دارد هیچ کلمه ای در زمانی که جدید اپل راه اندازی خواهد شد. اپل به طور معمول میزبان یک رویداد در ماه سپتامبر خود را برای جدید اپل اما ما شنیدن که اپل می تواند با تاخیر در این سال است.

شایعاتی وجود دارد این ادعا که آن را در حال حاضر راه اندازی در هر دو ماه اکتبر و یا نوامبر, اما ما مطمئن هستیم که اگر این رویداد را هنوز در محل در ماه سپتامبر و یا اگر سیب را انتخاب کنید به آن را نگه دارید به آی فون تاریخ راه اندازی.

در زمینه اپل >تلفن های همراه >مفاهیم. بیشتر بخوانید درباره آی فون و آی فون 12. منبع: 9to5mac



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب