Apple is now worth $2 trillion as big tech continues its global takeover

اپل تبدیل شده است به اولین شرکت آمریکا تا کنون به ارزش گذاری 2 تریلیون دلار در بازار سهام برسد -- قابل ملاحظه

توسط POSHTIBANNEWS در 29 مرداد 1399

اپل تبدیل شده است به اولین شرکت آمریکا تا کنون به ارزش گذاری 2 تریلیون دلار در بازار سهام برسد -- قابل ملاحظه ای دو برابر کلاه بازار خود را در تنها در دو سال.

داشتن تبدیل شدن به اولین شرکت در سطح عمومی معامله می شود به آمار $1 تریلیون نقطه عطفی در سال 2018, ساز آی فون شاهکار برای نقطه عطف بزرگ بعدی تکرار. تنها یک شرکت در سطح عمومی معامله شده است 2 تریلیون دلار قبل از رسیده است و آن غول نفتی سعودی آرامکو است که به شما حس دستیابی اپل در اینجا.

شرکت اقتصاد عمومی را که توسط Covid-19 به ارسال ارقام مالی جامد در سال جاری و کافی است که به فشار سهام اپل را از طریق سقف سرپیچی کرده است. سهام در سال جاری به تنهایی 60 درصد افزایش یافته و در حال حاضر سهام این شرکت به قیمت 470 دلار در پیش از انشعاب سهام معامله می شود که این کار را برای هر روز مردمی برای خود بخشی از شرکت رکوردشکنی آسان تر خواهد کرد.

مرتبط با : بهترین آی فون 2020

به عنوان CNBC اشاره می کند در گزارش خود، ارزش اپل در دهه گذشته 764٪ افزایش یافته است، که در مقایسه با 183٪ پرش برای SNP500 - که نگه می دارد پیگیری از شرکت های با ارزش بالا در ایالات متحده است.

طبیعتاً اپل در مورد آنچه که تا حد زیادی نشانه ای نمادین است اظهار نظر نکرده است، اما یکی از شگفتی ها فقط چقدر بالاتر از این شرکت می تواند برود. تحت مدیریت تیم کوک، اپل به طور فزاینده ای ارائه خود را از یک شرکت سخت افزار محور به یک است که می تواند جریان درآمد مداوم از مشتریان خود را از طریق خدمات اشتراک فرمان تنوع.

شرکت اعتقاد بر این است که در حال کار بر روی محصول جدید از بسته نرم افزاری اشتراک به همراه آی فون 12 راه اندازی این پاییز. به گزارش ها، آنها احتمالاً شامل ترکیب های مختلفی از اپل تی وی پلاس، اپل نیوز پلاس، اپل آرکید، اپل موزیک و ذخیره سازی فراوان آی کلود می شوند.

همچنین اعتقاد بر این است که لپ تاپ های جدید مک بوک حاوی سیلیکون اپل و اپل جدید سری 7 دیده بان، اپل طرفدار و اپل تلویزیون 4K می تواند قبل از پایان سال 2020 وارد.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن