اوه وان پلاس فقط نشان داد یک دسته از مشتریان خود ایمیل

شرکت هایی مانند وان پلاس دسترسی به آدرس ایمیل خود را به عنوان شما ممکن است را امضا کرده اند تا خود را برای پیو

توسط POSHTIBANNEWS در 3 مرداد 1399

شرکت هایی مانند وان پلاس دسترسی به آدرس ایمیل خود را به عنوان شما ممکن است را امضا کرده اند تا خود را برای پیوستن به انجمن ها و یا استفاده از خدمات خود را. آن است که به طور کلی انتظار می رود که این ایمیل آدرس شخصی نگهداری می شود و نمی مشترک با مشتریان دیگر اما به نظر می رسد مانند وان پلاس ساخته شده است کمی اشتباه است.

تبلیغات

با توجه به گزارش به نظر می رسد که وان پلاس است به طور تصادفی نشان داد صدها نفر از مشتریان خود ایمیل در یک ایمیل انبوه که آنها فرستاده شده به مشتریان. ایمیل شد برای تحقیق و مطالعه به نظر می رسد که هر کس با ارسال ایمیل را فراموش کرده به اضافه کردن ایمیل از مشتریان خود را در بخش BCC نتیجه آشکار به تمام دریافت کنندگان ایمیل از هر کس دیگری در این موضوع.

متاسفانه واقعا وجود دارد نه مقدار که وان پلاس می تواند در این نقطه از ایمیل در حال حاضر فرستاده شده است. در حالی که خود را به آدرس ایمیل نیست کاملا جدی نسبت به خانه خود و آدرس و شماره تلفن و یا اطلاعات پرداخت برخی وجود دارد که ممکن است سعی کنید برای چک کردن آدرس ایمیل خود در برابر پایگاه داده از خطر بیافتد حساب برای دریافت رمز عبور خود را.

اگر شما از تاسف شده است بخشی از این ایمیل امیدوارم شما به روز رسانی رمز عبور خود را در ماه های اخیر, اگر نه آن را ممکن است زمان خوبی برای انجام این کار فقط به در سمت امن است.

در زمینه تلفن های همراه >عمومی. بیشتر بخوانید درباره وان پلاس و حفظ حریم خصوصی. منبع: androidpolice



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن