برندگان و بازندگان: e-اسکوتر مسابقه در حالی که هواوی 5G رویاهای سینه

در نظر گرفتن یک نگاه در برخی از این هفته بزرگترین عناوین برای تعیین این که چه کسی پیروز و چه کسی را به جای قرا

توسط POSHTIBANNEWS در 29 تیر 1399

در نظر گرفتن یک نگاه در برخی از این هفته بزرگترین عناوین برای تعیین این که چه کسی پیروز و چه کسی را به جای قرار دادن گذشته در پشت آنها این زمان را برای بررسی مورد اعتماد' برندگان و بازندگان.

در نگاه اول این هفته میدارد ممکن است به نظر می رسد مانند التقاطی جفت شدن اما دو داستان را یک همبستگی – تاثیر بسیار زیادی در زندگی در انگلستان است. این هفته ما در حال صحبت کردن در مورد رول از e-اسکوتر و دولت متوقف هواوی امیدوار است اجرای آن 5G زیرساخت در سراسر کشور است.

e-scooter

اعتبار: Lucian Alexe

برنده: e-اسکوتر

این که آیا شما آنها را دوست دارم و یا از آنها نفرت e-اسکوتر نمی خواهید در هر نقطه در هر زمان به زودی (استعاره صحبت می کنند البته در یک مفهوم تحت اللفظی آنها خواهید بود زیپ در مورد همه جا).

در آغاز هفته دولت بریتانیا در نهایت به رفتن پیش برای استفاده قانونی از اجاره e-اسکوتر در جاده ها در بریتانیا. حتی اگر شما بدون شک دیده می شود آنها را در قبل از آن در واقع غیر قانونی سوار شدن به یک e-روروک مخصوص بچه ها در هر نقطه خارج از مالکیت خصوصی و تنها پس از آن با صاحب ملک اجازه.

البته با Covid-19 فرمان مردم را از استفاده از حمل و نقل عمومی e-اسکوتر بسیار رواج دارد و اولین دادگاه برای پایانه های e-اسکوتر در حال حاضر در جریان... در میدلزبورو از همه جا.

دادگاه اجازه خواهد داد که ساکنان محلی به اجاره یک e-روروک مخصوص بچه ها برای 20 دقیقه فقط برای £2 که خیلی بد نیست از یک معامله. اگر شما در خرج کردن و نیاز به جایی به سرعت رقص در یک e-روروک مخصوص بچه ها است که احتمالا یکی از بهترین گزینه های خارج وجود دارد, و آن را به شما صرفه جویی از نیاز به reacclimatise به شلوغ مترو سیستم.

قبل از اینکه شما گرفتن یک سواری با این حال, آن را به ارزش اشاره به این که e-اسکوتر نمی آیند با همان آرامش قوانین است که شما با دوچرخه. سواران هنوز هم انتظار می رود به یک گواهینامه رانندگی و سرعت پوش خواهد شد در 15.5 مایل به نگه داشتن همه چیز امن و بالاتر از هیئت مدیره.

بازنده: Huawei

فقط چند سال پیش Huawei به نظر می رسید مانند آن را در بالای جهان است. چینی غول تکنولوژی بود با خوشحالی ساخت برخی از جهان بهترین گوشی های هوشمند – از P20 Pro به پایان رسید تا بودن گوشی های هوشمند مورد علاقه ما از سال 2018 و به تدریج تجاوز در سامسونگ قلمرو به عنوان شرکت به ضرب و شتم که آن را به دستگاه های آندروید است.

اما پس از سال گذشته تحریمهای آمریکا علیه Huawei آن نیز شاهد ممنوعیت استفاده از برنامه های گوگل در این شرکت گوشی های هوشمند, Westminster, دنبال چیز تا این هفته با یکی دیگر از شکستن زمین گفته: "این راه من یا هواوی".

خوب, آن را دقیقا نمی اتفاق می افتد که راه اما من منتظرش بوده ام برای رها کردن که جناس سال است. دولت بریتانیا نه تنها ممنوع استفاده از Huawei 5G زیرساخت است اما همچنین گفت که شبکه باید حذف تمام تجهیزات تحت 2G, 3G و 4G سیستم های که ارائه شده توسط Huawei با مهلت تعیین شده در 2027.

که سردرد و نیم تقریبا همه درگیر, اما به خصوص برای Huawei داشتن برای آشتی دادن این واقعیت است که بخش عظیمی از جهان غرب است فقط درب بسته در چهره خود را.

آن را سخت به می گویند دقیقا چه Huawei برنامه ریزی ممکن است راست, در حال حاضر, اما ما دو نظریه. Huawei می تواند جمع شدن از آمریکا و انگلستان تمرکز تلاش خود را در توسل به بقیه جهان یا بطور قابل توجهی سطح شیب دار تا توسعه خود برنامه گالری فروشگاه برای رقابت در این بازار.

در حال حاضر عدم Google Apps باعث می شود هر گونه اخیر Huawei گوشی تقریبا غیر ممکن است به توصیه علی رغم چقدر خوب سخت افزار ممکن است. اگر هواوی می تواند به رفع این مشکل با آوردن برنامه گالری به سرعت این شرکت ممکن است به تدریج آغاز خواهد شد را به نفع خود به نفع مردم است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن