4 چیزهایی که به انجام با تغییر سست خود را در کمبود سکه

همه گیر ویروس کوروناویروس در میان چیزهای دیگر، کمبود سکه ایجاد کرده است. در نتیجه، خرده فروشان بیشتر در مورد د

توسط POSHTIBANNEWS در 23 مرداد 1399

همه گیر ویروس کوروناویروس در میان چیزهای دیگر، کمبود سکه ایجاد کرده است. در نتیجه، خرده فروشان بیشتر در مورد دادن تغییر بعد از اینکه شما خرید نقدی می کنید، بیشتر مورد توجه قرار می کنند.

از آنجا که حق بیمه در سکه در حال حاضر وجود دارد، شما ممکن است تعجب چگونه بهترین به ادامه زمانی که آن را به سکه خود را می آید, نیکل, دیم و چهارم.

این مقاله به شما نشان می دهد برخی از مراحل شما می توانید انجام دهید که آیا شما می خواهید برای نگه داشتن بیشتر از سکه های خود را در جیب شما و یا اطمینان حاصل شود که آنها را به استفاده خوب قرار داده است.

با بسیاری از آجر و ملات کسب و کار بسته، سکه به سادگی در گردش مانند آنها قبلا در گردش نیست. برای کار در جهت حل مسئله، Federal Reserve’s Coin Task Force نیروی کار سکه فدرال رزرو برخی از توصیه های اولیه را اعلام کرده است.

این توصیه ها شامل تماس به اقدام به عموم مردم آمریکا "برای بازگشت تغییر یدکی خود را به گردش با استفاده از آن برای معاملات خرده فروشی، سپرده گذاری آن را با موسسات مالی، و / یا رهایی آن را در کیوسک های بازیافت سکه."

کمبود سکه: 4 چیزهایی که برای انجام با تغییر سست خود را

در اینجا چگونه برای جلوگیری از کوتاه شدن.

1. تغییر دقیق را با شما

اگر پرداخت در داخل یک فروشگاه، سعی کنید به آوردن برخی از سکه ها با شما. به این ترتیب، شما می توانید هزینه کالای خود را در تغییر دقیق یا نزدیک به آن پرداخت کنید.

2. خواندن سکه های فروشگاه سیاست

اگر یک فروشگاه تغییر را ارائه نمی دهد، باید به وضوح دولت و یا نمایش این سیاست، با توجه به FTC. اگر فروشگاهی را your state’s Attorney General’s Officeپیدا کردیکه عمداً در مورد این سیاست گمراه کننده یا فریبنده باشد، آن را به دادستانی کل ایالت خود گزارشدهید"

3. اهدای سکه های خود را و یا نگاهی به اعتبار فروشگاه

برخی از خرده فروشان از مشتریان می پرسم که سکه های خود را برای مقابله با این موضوع اهدا کنند.

اگر این مورد که در آن شما مغازه، شما می توانید از صندوق دار بپرسید که اگر شما می توانید تغییر شل خود را به خیریه اهدا و یا دریافت اعتبار فروشگاه.

تبلیغات

4. ذخیره سکه های خود را

تماس فدرال به عمل حکم نیست، بنابراین اگر شما در مورد مقدار کمیپول سکه شما نگران، در آنها آویزان و استفاده از کارت اعتباری به جای.

"تاکاوي"

اگر می خواهید برای کمک به قرار دادن سکه های بیشتر در گردش، شما می توانید یکی دیگر از توصیه های نیروی وظیفه سکه را دنبال:T ake تغییر سست خود را به بانک یا اتحادیه اعتباری خود را به تبادل پول نقد. همچنین می توانید سکه ها را با ماشین های Coinstar به پول نقد تبدیل کنید.

به دنبال برخی از جایگزین های Coinstar? اينجا کجا را نگاه کن.

محتوای بیشتر از Clark.com:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن