درباره و مشخصات لپ تاپ Lenovo thinkpad p51

یکی از لپ تاپ های با دوام که استحکام بسیار زیادی دارد لپ تاپ Lenovo p51 می باشد. اگر شما می خواهید به صورت روز

توسط POSHTIBANNEWS در 13 شهریور 1400

یکی از لپ تاپ های با دوام که استحکام بسیار زیادی دارد لپ تاپ Lenovo p51 می باشد. اگر شما می خواهید به صورت روزانه از یک لپ تاپ قوی استفاده کنید باید بدانید که این لپ تاپ لنوو یکی از بهترین انتخاب هایی است که می توانید داشته باشید. پردازنده بسیار قوی درون این لپ تاپ موجب شده است که شما بتوانید به راحتی هر برنامه ای را روی آن اجرا کنید و از کیفیت و کارایی آن نهایت بهره برداری را داشته باشید. به طور کلی شما برای خریداری این لپ تاپ باید به خوبی در مورد ویژگی های آن اطلاعات بیشتری کسب کنید.

قیمت لپ تاپ های استوک و اپن باکس لنوو با بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی یورتک خریدرای کنید برای خرید و قیمت لپ تاپ لنوو استوک یورتک کلیک کنید.

ویژگی های لپ تاپ Lenovo thinkpad p51

برخی از ویژگی هایی که لپ تاپ Lenovo thinkpad p51 دارد و شما باید آنها را بشناسید عبارت هستند از :

1. پردازنده قرار داده شده درون این لپ تاپ از نسل ششم اینتل می باشد و سری آن به کورای ۷ می رسد.

2. حافظه رم دستگاه ۱۶ گیگابایت می باشد ولی به طور کلی با حافظه داخلی دستگاه که به یک ترابایت می رسد می توانید بیشتر برنامه هایتان را مورد استفاده قرار دهید

3. . وزن این لپ‌ تاپ بسیار سبک است و همین ویژگی به عنوان یکی از ویژگی های مهم آن شناخته می شود.

4. کیبورد منحصر به فرد و همچنین باطری با شارژدهی بالای لپ تاپ یکی دیگر از ویژگی‌ ها و مزیت ‌های آن به شمار می ‌رود. به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که به راحتی می توانید با استفاده از کیبورد لپ تاپ مدت زمان زیادی اقدامات مربوط به تایپ و غیره را انجام دهید.

5.  صفحه نمایش لپ تاپ قدرت بسیار زیادی برای نشان دادن تصاویر فول اچ دی دارد. حدود دو میلیون پیکسل رنگ بندی را در درون این لپ ‌تاپ می توانید مشاهده کنید.

6.بسیاری از افراد برای گرافیک و نقشه کشی و طراحی های خود می ‌توانند از این لپ‌ تاپ استفاده بهینه داشته باشند.

7. روکش مات لپ تاپ مزیت ‌های بسیار زیادی دارد و می‌ تواند شرایط مناسبی را برای کارکرد طولانی فراهم کند.

8.  پورت های لپ تاپ بر اساس اقدامات مهندسی طراحی شده است که شما می توانید دستگاه های متنوعی را به آن نصب کنید و از ویژگی ها و امکانات آنها استفاده کنید.

9. شما باید به خوبی بدانید که قوی ‌ترین پردازنده نسل ششم را درون این لپ‌ تاپ طراحی کرده‌ اند تا اطلاعات زیادی را درون خود جای دهد و راه اندازی نماید.

10. کیفیت ساخت بدنه لپ تاپ بسیار عالی می باشد و شما باید به خوبی بدانید که در برابر ضربه مقاومت زیادی از خود نشان می‌ دهد.

11.  امکانات و قابلیت های لپ تاپ موجب شده است که بسیاری از افراد بتوانند بیشتر برنامه‌ های خود را درون آن اجرا کنند. طراحی و کیفیت ساخت آن بسیار عالی و مناسب است و ارزش خرید در برابر قیمت را دارد.

12.  عملکرد سخت افزاری داخلی و باتری لپ ‌تاپ بسیار عالی و منحصر به فرد می باشد که بیشتر برنامه ها را اجرا می کند.

 

برای خرید لپ تاپ استوک لنوو یورتک حتما روی لپ تاپ استوک p51 یورتک کلیک کنید.

آخرین مطالب