6 گام برای از بین بردن بدهی کارت اعتباری در 3 سال یا کمتر

کارت اعتباری بدهی ندارد به دراز مدت تخلیه در امور مالی شخصی خود را.با یک طرح جامد و برخی شخصی حل شما ممکن است

توسط POSHTIBANNEWS در 9 تیر 1399

کارت اعتباری بدهی ندارد به دراز مدت تخلیه در امور مالی شخصی خود را.

با یک طرح جامد و برخی شخصی حل شما ممکن است قادر به از بین بردن است که با بهره بالا مزاحمت در فقط سه سال است.

پول متخصص کلارک هوارد می گوید کلیدی برای تسریع رفع بدهی تنظیم واقع بینانه بازپرداخت زمانی که باعث پیشرفت ملموس بدون busting بودجه خود را.

"فلسفه من این است که برای دریافت بدهی کارت اعتباری پرداخت می شود در سه سال و یا کمتر چرا که یک دوره زمانی است که مردم می توانید ببینید پیشرفت های بزرگ بسیار به سرعت. هر ماه شما در حال رفتن برای دیدن بیشتر و بیشتر از پول رفتن به سمت اصلی در حالی که حفظ همان پرداخت" کلارک می گوید. "من پیدا کردن زمانی که مردم تنظیم پنج سال هدف آنها تمایل به سقوط واگن. اگر آنها برنامه ریزی برای سه سال یا کمتر و به آن پایبند آنها رو یک شات مناسب و معقول از آن انجام می شود."

6 گام برای از بین بردن بدهی کارت اعتباری در 3 سال یا کمتر

هر فرد کارت اعتباری بدهی وضعیت است برای رفتن به یک کمی متفاوت است, پس بیایید تنظیم برخی از پارامترهای این بحث:

  • در سراسر این مقاله ما قصد داریم به مرجع ملی میانگین اعداد برای کمک به نشان می دهد یک مثال از اینکه چگونه این شش مرحله می تواند تاثیر خود را در نتیجه نهایی روند.
  • با توجه به ارزش پنگوئن یک وب سایت می کند که امور مالی شخصی تحقیقاتی متوسط خانوار آمریکایی حامل حدود 5,800 در بدهی کارت اعتباری در اوایل ماه ژوئن سال 2020 است. برای اهداف این تمرین ما می خواهیم با استفاده از این رقم به عنوان هدف ما مبلغ بازپرداخت.
  • همانطور که از ماه ژوئن سال 2020 Bankrate گزارش داد که دمای کارت اعتباری نرخ بهره بود 16.05% APR. ما استفاده از آن به عنوان نرخ بهره.
  • با توجه به تحقیقات از بانک فدرال رزرو سنت لوئیس با استفاده از آخرین تجزیه و تحلیل داده ها در دسترس "واقعی ميانه" آمریکا درآمد خانوار است $63,179. ما می خواهیم با استفاده از این تعداد برای تنظیم پتانسیل ماهانه پرداخت. اما شما باید توجه داشته باشید که تغذیه پژوهش شامل داده ها تنها تا سال 2018 است. تا سال 2020 رکود اقتصادی شامل نمی شده است.

احساس رایگان برای تنظیم اعداد به منعکس کننده وضعیت خاص خود را به عنوان ما را از طریق حرکت این ورزش است.

مرحله 1: توقف استفاده از کارت های اعتباری خود را

گام اول به نظر می رسد مانند آن را باید بدیهی است اما در واقع یکی از مراحل دشوار است برای قرار دادن به عمل است.

کلارک می گوید که حدود 90 درصد از تماس های او از مردم به دنبال کمک به از بین بردن بدهی کارت اعتباری به او بگویید که آنها هنوز هم به طور فعال با استفاده از کارت.

"هر زمان که شما در حال تلاش برای کاهش بدهی کارت اعتباری شما باید برای جلوگیری از استفاده از آنها" کلارک تصریح کرد.

هیچ یک از مشاوره در اینجا شما را انجام دهد بسیار خوب است اگر شما همچنان به اضافه کردن به بدهی کارت اعتباری خود را در همان زمان شما در حال تلاش برای خلاص شدن از آن.

Step 2: دانلود یک ماشین حساب مالی و موجودی

قبل از ما می تواند به توسعه یک طرح برای از بین بردن بدهی ما اول باید آن را درک کنند. جمع آوری تمام از آخرین اظهارات کارت اعتباری و موجودی از بدهی های خود را و نرخ بهره.

کلارک توصیه می کند دانلود رایگان ماشین حساب بر روی تلفن همراه خود را (مثل این یکی). سرمایه نیز آسان برای استفاده از credit card payoff calculator به صورت رایگان در دسترس بر روی وب سایت خود را. این ابزار کمک خواهد کرد که شما را در درک تلاش آن را به از بین بردن بدهی.

تبلیغات

همه شما نیاز به ماشین حساب کار است تعادل خود را و نرخ بهره برای هر کارت اعتباری. نوع در آن داده و شما باید قادر به ارزیابی پرداخت ماهانه لازم برای رسیدن به یک خاص نتیجه نهایی تاریخ. سعی کنید در مقایسه با شش ماه فواصل به ببینید که چقدر شما می توانید ذخیره کنید با شتاب گرفتن روند.

به یاد داشته باشید هدف ما از تاریخ باید — در اکثر — 36 ماه به دور است.

میانگین ملی ورزش: اگر ما اجرای $5,800 بدهی از طریق سرمایه یکی payoff calculator در 16.05% نرخ بهره در اینجا نگاهی به چگونگی شش ماه فاصله رویکرد می تواند تاثیر چقدر شما صرفه جویی در هزینه های بهره است.

ماه به نتیجه نهاییپرداخت ماهانه مورد نیازمجموع مبلغ پرداخت شده
6$1,012.42$6,074.52
12$526.38$6,316.56
18$364.70$6,564.60
24$284.12$6,818.88
30$235.98$7,079.40
36$204.05$7,345.80

مرحله 3: تنظیم یک هدف واقع بینانه برای آن پرداخت

کلارک یک بدهی خوب-حذف برنامه اما مهم ترین عنصر از هر برنامه است که توانایی خود را به چوب با آن.

"راه من همیشه دوست داشتم به بحث در مورد بدهی است به آمده تا با یک تعداد ماه است که شما می خواهم برای رسیدن به هدف خود را و ببینید چه چیزی شما می خواهم که به پرداخت هر ماه برای انجام این کار" کلارک می گوید. "من نمی خواهم شما را به می گویند:" آره! من قصد دارم برای انجام این کار در یک سال! " و سپس ایجاد یک پرداخت متوجه شما نمی توانید آن را در داخل بودجه خود را و پس از آن فقط به من بدهید."

اگر شما با موفقیت به پایان گام #2 با ماشین حساب مالی شما در حال حاضر می دانیم آنچه در آن می گذرد را هر ماه برای از بین بردن بدهی های خود را.

این مرحله در مورد مصرف این اطلاعات و مقایسه آن در برابر بودجه شما موجود اعمال نسبت بدهی شما پس از دیدار با هزینه های ماهانه خود را.

هدف شما باید تهاجمی تعداد بلکه به معنی درون است.

میانگین ملی ورزش: با استفاده از ملی واقعی "متوسط" درآمد سالانه رقم $63,179 متوسط خانوار آمریکایی یک ناخالص ماهانه درآمد حدود $5,264.92. در اینجا نحوه پرداخت ماهانه بالغ بر ما محاسبه شده در گام #2 مقایسه درصد است که درآمد ناخالص ماهانه.

نتیجه نهایی دوره پرداخت ماهانه مورد نیازدرصد از درآمد ناخالص ماهانه
6 ماه$1,012.4219.2%
12 ماه$526.389.99%
18 ماه$364.706.3%
24 ماه$284.125.4%
30 ماه$235.984.5%
36 ماه$204.053.9%

همانطور که می بینید, درصد از درآمد ناخالص مورد نیاز برای از بین بردن بدهی در 18 ماه مدت در مقابل 36 ماه مدت فقط افزایش 2.4%. پیدا کردن اضافی که 160 دلار در هر ماه می تواند به از بین بردن بدهی های خود را در نیمی از زمان!

مرحله 4: در نظر گرفتن درخواست برای یک کارت اعتباری انتقال تعادل به منظور تسریع در روند

هنگامی که شما وارد کرده اید در شکل دلار است که متناسب با بودجه ماهانه خود را و سه سال در بازه زمانی اجازه تمرکز بر تلاش برای کمک به سرعت نتیجه نهایی روند همراه است.

تبلیغات

یکی از ساده ترین راه برای تسریع در پرداخت بدهی کارت اعتباری است که به کاهش نرخ بهره خود را. شما می توانید این کار را با گرفتن یک کارت اعتباری انتقال تعادل. اما برای انجام این کار نمره اعتباری خود را باید به اندازه کافی بالا به واجد شرایط برای یک کارت.

بسیاری از تعادل انتقال کارت ارائه خواهد شد مقدماتی 0% APR دوره برای تعادل خود را منتقل. آن دوره که می تواند 18 ماه و یا بیشتر می تواند به ارائه یک فرصت برای پرداخت در اصل از بدهی های خود را بدون هر گونه هزینه های بهره.

آگاه باشید که بسیاری از این کارت را شارژ هزینه نقل و انتقال تعادل. این هزینه ها معمولا یک درصد (به طور معمول بين 3 تا 5%) از کل مبلغ شما انتقال به کارت. بنابراین قبل از اینکه شما را به استفاده از 0% APR ارائه مطمئن شوید که شما محاسبه مقدار که شما مجبور به پرداخت برای هزینه نقل و انتقال به مطمئن شوید که آن است که کمتر از مورد علاقه شما می خواهم پرداخت کارت فعلی شما.

گام 5: ارزیابی مجدد بودجه ماهانه خود را برای صرفه جویی بالقوه

در حالی که شما در حال نقشه برداری از کارت اعتباری خود را در نتیجه نهایی طرح آن را نیز زمان خوبی برای گرفتن یک نگاه در بودجه خانوار. هر اضافی ماهانه پس انداز شما می تواند فشار از آن — حتی اگر آن را فقط به طور موقت — می تواند یک تفاوت واقعی در نبرد خود را در برابر بهره کارت های اعتباری.

یک Zagat پژوهش های نظرسنجی ها نشان می دهد که تا زمانی که ما شروع به ماندن در منزل به دلیل coronavirus آمریکایی ها خوردند را به طور متوسط 5.9 بار در هفته. اگر شما قطع در آن قرار داده و پس انداز نسبت به بدهی های اعتباری خود را, شما احتمالا می تواند بیشتر تهاجمی خود را با طرح بازپرداخت بدهی.

شما همچنین باید بررسی صورت حساب ماهانه خود را مانند تلویزیون و اینترنت و برنامه های تلفن همراه به اطمینان حاصل شود که شما در حال گرفتن بهترین معامله. تیم کلارک راهنماهای برای کمک به هر یک از هزینه های آن.

مرحله 6: کاوش درآمد-افزایش فرصت های

اگر شما قادر به اصلاح بودجه ماهانه خود را و قرار دادن پول نسبت به بدهی کارت اعتباری, شاید شما می توانید ایجاد یک جریان درآمد اضافی به جای.

تیم کلارک است برخی از ایده های برای مکان به جستجو برای شغل های عجیب و غریب و با توجه به فرفره اقتصاد کار مثل این است که یک Instacart خریدار یا راننده rideshare.

این مهم است برای جلوگیری از کلاهبرداری است که رنگ خود را به عنوان بالا پرداخت کم تلاش مشاغل جانبی: آنها معمولا بیش از حد خوب درست باشد. و آخرین چیزی که شما می خواهید به اتلاف وقت و پول خود را در پروژه قرار می دهد که شما بیشتر دور از هدف خود را از آزاد بودن از بدهی کارت اعتباری.

حتی یک چشم انداز مثبت در پول شما می توانید کسب درآمد — و پس از آن اعمال می شود به بدهی های خود را — می تواند کمک به اصلاح دلار و ماه بدهی کارت اعتباری شما طرح بازپرداخت.

تبلیغات

بیشتر Clark.com از مطالب شما ممکن است مانند:



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن