چهره ID, ID لمسی باری خواهد بود که به سافاری

در iOS, ما دیده ایم که چگونه چهره ID و ID لمسی استفاده شده توسط برنامه ها برای جلوگیری از دسترسی های غیر مجاز.

توسط POSHTIBANNEWS در 5 تیر 1399
در iOS, ما دیده ایم که چگونه چهره ID و ID لمسی استفاده شده توسط برنامه ها برای جلوگیری از دسترسی های غیر مجاز. برای مثال بانکی با نرم افزار کاربران می توانند با استفاده از هر دو صورت شناسه یا ID لمسی برای ورود به سیستم خود را به حساب های خود را, اما مانند ما گفت: این اقدامات امنیتی خیلی خیلی محدود به فقط برنامه های.
تبلیغات

اما خبر خوب این است که اگر شما امیدوار بودند برای یک سطح مشابه از حفاظت در وب سایت به نظر می رسد که برای حمایت از چهره ID و ID لمسی به زودی آمدن به وب سایت هایی که پیاده سازی اپل Web Authentication API. این به این معنی است که در آینده شما می توانید با ورود به یک وب سایت بر روی دستگاه iOS خود را و یا استفاده از چهره شناسه یا ID لمسی برای تأیید اعتبار خودتان.

این کار را سریع تر و آسان تر برای ورود به وب سایت و کاربران نمی خواهد نیاز به یاد داشته باشید جزئیات ورود خود را. به عنوان آن می ایستد اپل با استفاده از iCloud Keychain برای کمک به ذخیره کلمه عبور و می توانید پر کنید که اطلاعات از طرف کاربران هر زمان که آنها ورود به یک وب سایت, اما این بدان معنی است که کاربران نیاز به استفاده از iCloud Keychain برای ذخیره اعتبار خود را. اپل همچنین می بالد که با استفاده از چهره شناسه یا ID لمسی آن کمک خواهد کرد برای جلوگیری از فیشینگ.

با توجه به شرکت "اما از همه مهمتر این است که فیشینگ-مقاوم در برابر. صفری تنها اجازه اعتبار ایجاد شده توسط این API برای استفاده در وب سایت آنها ایجاد شد و اعتبار می تواند هرگز صادر شده از authenticater آنها ایجاد شد به عنوان به خوبی. این بدان معنی است که هنگامی که یک اعتبار شده است و مشروط به هیچ وجه برای یک کاربر به طور تصادفی فاش کردن آن را به طرف دیگر."

در زمینه اپل >تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره چهره Id, سافاری, امنیت و Touch Id. منبع: macrumors



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن