ندای وظیفه: جنگ های مدرن تقریبا به حال یک حالت زامبی و در اینجا چگونه آن را به نظر می رسد

مفهوم هنر به صورت بالقوه حالت زامبی برای ندای وظیفه: جنگ های مدرن پدید آمده ارائه یک نگاه اجمالی در آنچه که می

توسط POSHTIBANNEWS در 19 تیر 1399

مفهوم هنر به صورت بالقوه حالت زامبی برای ندای وظیفه: جنگ های مدرن پدید آمده ارائه یک نگاه اجمالی در آنچه که می توانست در فیلمهای تیرانداز.

کسانی که بازی Infinity Ward آخرین تفرج می دانید آن رفت و با قوی مبارزات انتخاباتی انفرادی و عملیات ویژه بیش از یک اختصاص داده شده حالت زامبی که به احتمال زیاد هنوز هم تا به برخی از بازیکنان حسرت برای مورد علاقه خود را از گروه ترکان و مغولان لیست پخش.

در حال حاضر بی نهایت بخش اصلی هنرمند آرون بک منتشر کرده است برخی از اوایل مفهوم هنر برای چه بود به بلند پروازانه حالت زامبی برای جنگ های مدرن. بدیهی است که آن را هرگز به من آمد اما آن را شامل برخی از ایده های جذاب ترکیب با هم ارواح با سخت افزار های نظامی.

مرتبط: بهترین بازی های FPS

"من فکر کردم این امر می تواند سرگرم کننده را به بازی با کلاسیک ندای وظیفه زامبی گیم پلی بازی می گوید:" بک "اشاره در اینجا به برخی از نوع روسی سرباز نیروهای ویژه و دو رو روبات برگزاری اسیر zombified سربازان قلاده دور گردن خود را."

تصویر بالا نشان می دهد که پیشرفته mechs و بند زده زامبی شده اند می تواند به عنوان استفاده می شود تجهیزات و یا حتی سلاح در این حالت اگر چه هنوز معلوم نیست دقیقا چه مقدار توسعه رفت و به زامبی ها در جنگ های مدرن. آن را می توانست مفهوم هنر و نه چیزی بیشتر. رقیب با ارواح در برف خیس میدان جنگ برای تلفن های موبایل زیبا و شبح وار ،

با آن فصلی به روز رسانی و محبوبیت شاید Warzone همیشه وجود دارد شانس است که زامبی ها را از بین بردن worm راه خود را به جنگ های مدرن رفتن به جلو. با توجه به اینکه در سال جاری هنوز هم گریزان ورود است طراحی و توسعه توسط Treyarch زامبی بدون شک ساخت یک بازگشت به قبل از سال است.

"Infinity Ward را راه اندازی مجدد از یاد کلاسیک نمی پیشی بگیرد اصلی, اما نشانی از یک کار فوق العاده از ترجمه آن فرمول به دوران مدرن است. هیجان مبارزات انتخاباتی انفرادی در کنار قوی انتخاب گزینه های چند نفره اطمینان از این بسته است که به خوبی به ارزش یک دیدار حتی اگر مدتها در انتظار بازگشت از عملیات ویژه فقط در مورد نتواند علامت" می خواند ما 4/5 بررسی راه اندازی مجدد. ما مطمئن شوید که به گزارش ندای وظیفه 2020 هنگامی که آن را در نهایت می شکند پوشش در ماه های آینده.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن