نظر: مرز دیوار و مستند کامینگز و اتفاقات شده است وجود دارد هرگز زمان بهتری برای تعقیب جنایتکاران راه اندازی مجدد

در این سال بوده است, همه چیز در مورد ری بوت. در طول چند ماه گذشته ما دیده ایم ستارگان فاینال فانتزی 7 بازسازی

توسط POSHTIBANNEWS در 9 خرداد 1399

در این سال بوده است, همه چیز در مورد ری بوت. در طول چند ماه گذشته ما دیده ایم ستارگان فاینال فانتزی 7 بازسازی صحنه و هیجان انگیز گزارش می دهد که تیم اصلی در پشت Silent Hill ممکن است کار بر روی یک راه اندازی مجدد برای PS5 صرف روز پیش. اما برای من وجود دارد یکی حق رای دادن است که هیچ کس به ذکر است که دیدگان بازسازی: تعقیب جنایتکاران.

برای کسانی که بیش از حد جوان به یاد داشته باشید Manhunt بود که با یک بازی ترسناک بقا است که عرضه بر روی PS2, Xbox و PC در سال 2003 است. آن کاهش یافته و شما به کفش از یک اعدام زندانی در پاکسازی/Running Man سبک مسابقه مرگ.

به عنوان یک بازی خیلی اساسی آماده سازی شما برای دزدکی حرکت کردن و کشتن و با حداکثر سرعت دویدن راه خود را از طریق یک سری از گودال ماسهبازی مکان های پر از دشمن شکارچیان به دنبال اجرای شما در وحشیانه ترین راه ممکن است.

بازی ممنوع شد, در بیشتر کشورها برای آن بیش از بالا و در واقع اجرای انیمیشن که شامل همه چیز از خفگی کسی که با کیسه های پلاستیکی به غارنوردی چهره خود را با یک چوب بیس بال. از دیدگاه گیم پلی این بود که تنها چیزی که از آن ساخته شده قابل توجه است.

اما نبود گیم پلی که ساخته شده آن را بسیار یاد. آن را تنظیم و اساسی dystopian هشدار آن انجام شده است. فراموش نکنید که نفرت انگیز خوک انسان با اره برقی اصلی ترین چیزی است که ساخته شده است این بازی خیلی ناراحت کننده بود محض شرارت ثروتمند جناح راست روشن فکران در حال اجرا در این رویداد و کنترل دوربین های گرفتن خشونت خام.

مرتبط با: PS5 در مقابل ایکس باکس سری X

قدرت کشیدن رشته ها عمل نزدیکی با مصونیت از مجازات از بالا و با یک نامرد عدم مراقبت از همه مردم در زیر آنها را. صدا آشنا است ؟ باید همان را می توان گفت به میزان کمتر استفاده شود به زمان چشم انداز سیاسی.

این هیچ راز است و امروز سیاست بسیار آشفته در حال حاضر. با برخی نارنجی 'رهبر' در سراسر تالاب بین المللی باعث جرائم در نزدیکی صورت روزانه و انگلستان نیاز به مقابله با یک مدرن روز راسپوتین مهاجم از طریق وست آن را پاک از دنیا رفته کمی درهم و برهم. به همین دلیل است که بسیاری از ما تا به حال بسیاری از بی خوابی شبانه و من فکر می کنم پارسه خواهد استقبال خوب طنز سیاسی blowhards.

اصلی Manhunt skated با طنز سیاسی, اما من می خواهم برای دیدن یک راه اندازی مجدد آن را به سطح بعدی و ایجاد یک واقعی 80 فیلم به سبک مسخره سیاسی فعلی آب و هوا. در روز Robocop را به این اثر بزرگ به عنوان شوارتزنگر در حال اجرا مرد که کت و شلوار نارنجی و Sci-Fi تنظیم شده تقریبا یکسان فرض و طرح به تعقیب جنایتکاران.

منظورم این است که آن را حتی نمی شود که سخت برای ایجاد نسخه های طنز از احزاب گناه – بسیاری از آنها در حال حاضر نگاه مانند 80s خائنانی. چه چیزی بیشتر, با PS5 و Xbox سری X هر دو در افق توسعه دهندگان خواهد شد بسیاری گرافیکی تر خر خر کردن به بازی با ساخت آن در زمان مناسب دوباره به این ژانر و رفع برخی از آن غیر عمدی لبه های ناهموار.

امیدوارم این حقیقت نیست از دست کسانی که پشت این اولین بازی ما را ببینید تازه Manhunt به نظر می رسد در ماه های آینده بیشتر عناوین جدید برای کنسول نشان داد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن