آخرین ما 2 است در نهایت وجود دارد خواهید بود بدون تاخیر بیشتر

اگر شما هنوز هم نگران کننده The Last of Us 2 ممکن است با تاخیر دوباره در حال حاضر زمان برای متوقف کردن. یک نفس

توسط POSHTIBANNEWS در 15 اردیبهشت 1399

اگر شما هنوز هم نگران کننده The Last of Us 2 ممکن است با تاخیر دوباره در حال حاضر زمان برای متوقف کردن. یک نفس عمیق بکشید و بازدم. شما خواهد شد بازی که بازی در تاریخ 19 ژوئن.

بازی به پایان رسید. و یا به استفاده از بازی های اصطلاحات است "رفته طلا" با توجه به مردمی خوب در سگ شیطان که بوده ام slaving بیش از عاقبت برای سال.

این بدان معناست که دیسک در حال حاضر می تواند فشرده و کپی دیجیتال به زودی winging راه خود را به فروشگاه پلی استیشن جلوتر از تاریخ انتشار در ماه آینده.

در یک مطالعه اطلاعیه در یوتیوب در دوشنبه مدیر Neil Druckmann تایید نقطه عطفی در ازای سنتی دفتر حزب به مناسبت اتمام بازی.

در این ویدئو کلیپ که شما در زیر می توانید ببینید Druckmann گفت: "ما می خواستیم به شما اجازه می دانم که ما رفته طلا. بنابراین ما به شما گفت که با توجه به وضعیت جهانی تدارکات راه فراتر از کنترل ما ما تا به حال به فشار بازی است که به ما چند هفته به لهستانی و در حال حاضر که ما یک تاریخ انتشار ما فرستاده شده ما استاد طلا."

مرتبط با: PS5 در مقابل ایکس باکس 2

"و شما در حال رفتن به بازی ما فقط در چند هفته کوتاه. به طور معمول این خواهد بود یک لحظه از جشن. ما می تواند در داشتن یک نوشیدنی خوردن کیک. اما ما در حال همه گیر در خانه ما و من می خواهم از این لحظه به تبریک می گویم که تیم کشیده است بلند پروازانه ترین بازی ما تا کنون ساخته شده است."

مدیر گفت: او به تازگی یک playthrough بازی (احتمالا برای زمان میلیون) و گریه در پایان بنابراین ما احتمالا در فروشگاه به صورت کاملا حماسی روایت زمانی که بازی در نهایت قطره.

Druckmann ساخته شده هیچ اشاره ای به سرقت از IP که منجر به گیم پلی و صحنه های برش بودن به بیرون درز هفته گذشته است. سونی گفته است که شناسایی مجرمان و انجام تحقیقات.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن