سیب آنلاین-تنها WWDC سال 2020 برگزار خواهد شد ژوئن 22

با توجه به کروناویروس همه گیر بسیاری از شرکت ها را انتخاب کرده اند برای به تعویق انداختن و یا آشکار انصراف از

توسط POSHTIBANNEWS در 17 اردیبهشت 1399
با توجه به کروناویروس همه گیر بسیاری از شرکت ها را انتخاب کرده اند برای به تعویق انداختن و یا آشکار انصراف از حوادث است. برای مثال Google I/O سال 2020 لغو شده است اما تا آنجا که اپل نگران است در ماه مارس این شرکت اعلام کرد که آنها به جای امید بستن برای یک آنلاین-تنها رویداد.
تبلیغات

به عنوان زمانی که این رویداد برگزار خواهد شد, اپل پس از تایید کرد که WWDC آنلاین رویداد برگزار خواهد شد در 22 ژوئن سال 2020 است. به گفته فیل شیلر, اپل, معاون ارشد رئیس جمهور از سراسر جهان,بازاریابی "ما نمی توانیم صبر کنید برای دیدار با آنلاین در ژوئن جهانی توسعه دهنده جامعه و به اشتراک گذاری با آنها تمام ابزارهای جدید ما در حال کار برای کمک به آنها ایجاد حتی بیشتر باور نکردنی نرمافزار و خدمات است. ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن جزئیات بیشتر در مورد WWDC20 با هر کس به ما نزدیک شدن به این رویداد هیجان انگیز است."

WWDC سال 2020 است که انتظار می رود برای دیدن اپل رسما اعلام جدید به روز رسانی به سیستم عامل iOS 14 و همچنین به روز رسانی بزرگ بعدی به macOS. اپل به طور معمول نمی کند اعلام سخت افزار جدید در WWDC اما یک شایعه در اوایل ماه آوریل پیشنهاد است که ما می توانیم برخی از محصولات صوتی مانند یک جفت از سیب مارک over-ear headphones.

در هر صورت ما باید تمام جزئیات در ماه آینده و یا تا پس از بررسی با ما در WWDC اگر شما می خواهم برای یادگیری در مورد آنچه که اپل برنامه ریزی شده برای سال.

در زمینه اپل >عمومی. بیشتر بخوانید درباره Wwdc و Wwdc سال 2020 است. منبع: اپل



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن